Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی معاون ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش‌آموزان در مدرسه، مهارت‌های زندگی و آداب اجتماعی را می‌آموزند؛ از این رو اگر تعطیلی مدارس طولانی شود، بیشترین آسیب‌ها را بیشتر از حیث روحی این دانش‌آموزان می‌بینند.

رضوان حکیم زاده، امروز چهارشنبه ۹ مهرماه در بازدید از دبستان مرزی و عشایری چاه شهید عبداللهی  شهرستان سربیشه اظهار کرد: معلم تنها مرجع فرایند یاد دهی و یاد گیری برای دانش‌آموزان به ویژه در مناطق روستایی، عشایری و مرزی کم برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی، هدف از بازدید خود را ابلاغ سلام وزیر آموزش و پرورش به دانش‌آموزان و معلمان خراسان جنوبی به ویژه معلمان و دانش‌آموزان مناطق روستایی، عشایری و مرزنشین دانست و تصریح کرد: سرلوحه کار ما باید پوشاندن جامه عمل به برقراری عدالت آموزشی تا سرحد ممکن است.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه معلمین مناطق روستایی، عشایری و مرزی باید تلاش کنند تا کمبودهای آموزشی و پرورشی داخل خانه‌ها با حضور دانش‌آموزان در کلاس درس مرتفع شود، تصریح کرد: این که دانش‌آموزان روستایی، عشایری و مرزنشین با چنین شور و وشوقی در کلاس‌های درس و با رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی حاضر می‌شوند، مایه مباهات است.

حکیم زاده ادامه داد: توجه به دانش‌آموزان محروم، عشایری و مرزنشین در راستای تحقق عدالت آموزشی و لازمه ساختن فرداهای بهتر است.

وی، اصافه کرد: ترجیح ما حضور دانش آموزان در کلاس های درس منطبق با پروتکل‌های بهداشتی و استفاده همزمان از فضای مجازی، شبکه شاد و درسنامه‌ها به عنوان مکمل‌های فرایند آموزشی و پرورشی است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،رحیم عبدالکریمی گفت: در این کلاس‌ها  بیش از ۲۵۰ نفر ساعت کلاس آموزشی با محوریت شعار هفته زمین پاک در قالب ارائه‌ی کارگاه آشنایی با موضوع پسماند، پلاستیک و مضرات آن با حضور کارشناسان و محیطبانان این اداره برگزار شد.

وی افزود: با هدف جلب مشارکت دانش آموزان در مباحث زیست محیطی، زمینه‌های تحقیقی و پژوهشی برای دانش آموزان تعریف شده و مقرر گردید این برنامه‌ها در مدارس تداوم پیدا کند.

دیگر خبرها

  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند