Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@03:32:29 GMT

ثبت ششمین ایثار ماندگار سال ۹۹ در بوشهر

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۳۹۰

ثبت ششمین ایثار ماندگار سال ۹۹ در بوشهر

علیرضا باقری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بوشهر اظهار داشت: زنده‌یاد نعمت‌الله پرند اهل دهدشت و ساکن بوشهر به علت آسیب شدید مغزی ناشی از تصادف در بیمارستان قائم(عج) بوشهر بستری بود.

مسؤول واحد فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با ابراز قدردانی از تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان قائم (عج) بوشهر افزود: متأسفانه تلاش بی‌وقفه کادر درمانی برای ادامه حیات بیمار ثمربخش نبود و مرگ مغزی این پدر ۵۱ ساله به تأیید رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باقری ادامه داد: با اعلام رضایت خانواده نوع‌دوست و ایثارگر زنده‌یاد نعمت‌الله پرند مقدمات لازم عمل برداشت عضو با انتقال وی به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر صورت گرفت.

مسؤول واحد فراهم آوری عضو پیوندی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشت: کبد این پدر فداکار برای انجام عمل پیوند به بیمارستان بوعلی سینای شیراز ارسال شد تا نجات‌بخش جان یک هم‌وطن در انتظار دریافت پیوند باشد.

وی تصریح کرد: شرایط خاص و سخت بیماری کرونا و ابتلای بخشی از بیماران مرگ مغزی به کرونا موجب کاهش اهدای عضو در کشور نیز شده است که این موضوع دشواری کار همکاران ما در تیم فراهم آوری اعضای پیوندی را بیشتر کرده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر دانشگاه علوم پزشکی پیوند تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک

‌به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، علی‌اصغر طاهری، معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲ تهران گفت: همزمان با اجرای طرح سراسری ساماندهی آسیب‌های اجتماعی، با همکاری نواحی ۹ گانه  نسبت به شناسایی و پلمپ واحد غیر مجاز تفکیک و جمع آوری پسماند اقدام شد.

وی افزود: ۴ مرکز پس از ابلاغ رای و صدور اخطاریه‌های لازم به متصدیان مربوطه، پلمب و از ادامه فعالیتشان جلوگیری شد.

طاهری گفت: فعالیت مراکز غیرمجاز جمع‌آوری، تفکیک، جداسازی و دپوی انواع پسماند‌های خشک علاوه براینکه  باعث آشفتگی و به ریختگی چهره و سیمای شهر، موجب بروز معضلات بهداشتی و مشکلات زیست‌محیطی می‌شود، از این‌رو عوامل اجرایی این معاونت و نواحی ۹ گانه با گشت‌زنی و رصد میدانی در محلات، اینگونه مراکز غیرمجاز را شناسایی، ضمن اخطار و تذکر جدی نسبت به تعطیلی و پلمب واحد‌های مذکور اقدام می‌شود.

معاون شهردار منطقه ۲ در پایان تاکید کرد: که اجرای طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی تا پاکسازی کامل و جمع آوری فعالیت اینگونه صنوف در سطح محدوده با قوت ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۲۵۴ معتاد متجاهر در مشهد جمع آوری شدند
  • عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور با موفقیت انجام شد
  • انجام موفقیت آمیز عمل جراحی آنوریسم مغزی در نیشابور
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • جراحی عجیب پیوند عضو برای اولین بار در کشور
  • اهدای اعضای یک بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای اعضای بیمار پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی
  • اهدای عضو بیمار پس از ایست کامل قلبی
  • پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک
  • اهدای عضو پس از آمبولی ریه و ایست کامل قلبی برای نخستین بار در ایران