Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه این طرح از مصوبه‌های سفر اول ریاست جمهوری به استان سمنان بوده و در سفر دوم نیز مورد تاکید قرار گرفته است گفت: علیرضا آشناگر استاندار سمنان و عباس گلرو نماینده مردم شهرستان‌های سمنان، مهدیشهر و سرخه در مجلس شورای اسلامی پیگیری‌های مستمری برای تحقق این امر داشته اند و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز اقدام‌های خوبی برای تامین بخشی از اعتبار‌های اجرای این طرح انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با تاکید بر ضرورت ساخت طرح تالار مرکزی سمنان و نیاز اهالی فرهنگ و هنر این خطه به داشتن فضایی تخصصی و مناسب برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی- هنری افزود: سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به تازگی در نامه‌ای به رییس جمهوری درخواست تامین بخشی از اعتبارات مورد نیاز شروع این تالار را داشته است که مورد موافقت دکتر روحانی قرار گرفته و در این خصوص دستور‌های لازم نیز صادر شده است.

فلاح با بیان اینکه وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در نامه خود به ریاست جمهوری ساخت این تالار را در سمنان از مطالبه‌های مردمی دانسته است گفت: در این زمینه مکاتبه استاندار سمنان، دیدار نماینده مجلس شورای اسلامی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز پیگیری فرماندار سمنان و مطالبه مردم سمنان از عوامل تاثیرگذار در این خصوص بوده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه طراحی تالار مرکزی سمنان توسط گروه مشاوران در حال انجام است یادآور شد: زمین مورد نیاز برای ساخت این تالار به وسعت ۱۰ هزار مترمربع اختصاص یافته و تلاش مسوولان فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بر شروع هرچه سریعتر احداث این تالار با زیربنای بیش از ۱۰ هزار مترمربع استوار است.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: احداث تالار مرکزی فرهنگ و هنر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، عبدالرحیم افروغ در نشست هم اندیشی با هنرمندان موسیقی استان که با حضور مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی برگزار شد، گفت: در تعداد اجراهای موسیقی، استان بوشهر جز برترین استان های کشور قرار گرفته است.

در این نشست هنرمندان تک به تک با بیان مشکلات، دیدگاهها و نظرات خود خواستار حمایت بیشتر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به موسیقی استان بوشهر شدند.

کد خبر 6092845

دیگر خبرها

  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • وزیر ارشاد: به کنسرت رپ مجوز ندادیم
  • وزیر ارشاد خبر داد: تغییر نامِ جزیره «ابوموسی» به «بوموسی» و احتمال ثبت عملیات «وعده صادق» در تقویم
  • ۱۰نظرسنجی مربوط به پیمایش حجاب انجام شده/احیای مرکز طرح‌های ملی
  • بوشهر در تعداد اجراهای موسیقی از برترین استان‌های کشور است
  • پیشرفت ۸ درصدی عملیات اجرایی احداث باغ مشاهیر
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • برگزاری ۱۴ دوره جشنواره شعر رضوی در استان خوزستان