Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-28@10:50:14 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۴۵۷۷

 پرسپولیس در دیدار حساس مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۱۵ امروز باید به مصاف پاختاکور برود و برای صعود به جمع ۴ تیم پایانی رقابت‌ها با این تیم دیدار کند.

شاگردان گل محمدی که در بازی قبل موفق شدند تیم قدرتمند و پرستاره السد را شکست دهند نسبت به آن دیدار دو تغییر در ترکیب خود دارند که یکی از آن‌ها اجباری و تحمیل شده است و دیگری تغییر تاکتیکی با نظر یحیی گل‌محمدی ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه پرسپولیس حامد لک ایفای نقش می‌کند که در دیدار‌های قبلی عملکرد فوق‌العاده‌ای داشته و یکی از ستاره‌های تیمش بوده است و امروز کار دشواری مقابل خط حمله پاختاکور دارد و نتیجه بازی برای سرخپوشان بستگی زیادی به آمادگی و عملکرد او در این دیدار دارد. در مرکز خط دفاع شاهد حضور زوج کنعانی‌زادگان - خلیل‌زاده هستیم که هماهنگی خوبی با یکدیگر دارند و در سمت چپ هم سعید آقایی که به تازگی به ترکیب اصلی اضافه شده و از خرید‌های جدید پرسپولیس است به خوبی در ترکیب جا افتاده و امروز هم بین ۱۱ نفر اصلی خواهد بود. اولین تغییر سرخپوشان در این دیدار در سمت راست خط دفاعی صورت خواهد گرفت. جایی که سیامک نعمتی به دلیل اخراج در دیدار با السد قطر محروم است و گل‌محمدی بالاجبار باید دست به تغییر در این پست بزند و مهدی شیری که بعد از بیماری کرونا و کمی دیرتر به اردوی تیم اضافه شد اولین حضورش در ترکیب اصلی تیم در دیدار‌های آسیایی اخیر را تجربه می‌کند. زوج خط هافبک دفاعی سرخپوشان هم در طول دیدار‌های گذشته مدام دستخوش تغییر بوده و کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی و میلاد سرلک به تناوت و به صورت چرخشی در ترکیب اصلی حضور داشتند و گل‌محمدی با توجه به فشردگی بازی‌ها و فشار سنگینی که روی بازیکنان این پست وجود دارد سعی کرده به تناوب از آن‌ها استفاده کند. در این دیدار با خروج میلاد سرلک از ترکیب اصلی، زوج کمال کامیابی‌نیا - احمد نوراللهی که در سال‌های اخیر در پرسپولیس کنار هم بازی کردند دوباره بین ۱۱ نفر اصلی خواهند بود. در سمت راست خط هافبک هجومی سرخپوشان مثل دیدار‌های قبلی بشار رسن ایفای نقش می‌کند و احسان پهلوان هم در سمت دیگر میدان حضور خواهد داشت. در خط حمله هم شاهد حضور وحید امیری و عیسی آل کثیر هستیم که امید اصلی سرخپوشان برای رسیدن به دروازه پاختاکور محسوب می‌شوند.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور

حامد لک، سعید آقایی، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، احسان پهلوان، بشار رسن، وحید امیری و عیسی آل کثیر

 

 

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پاختاکور گل محمدی پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا پاختاکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی

به گزارش ورزش سه، تیم پرسپولیس در شرایطی رودرروی آلومینیوم قرار میگیرد که علیرضا بیرانوند به این بازی هم نرسیده و احتمالا از دیدار با سپاهان در ترکیب قرمزها حضور خواهد داشت تا جانشین او، امیررضا رفیعی برای پرسپولیس بازی کند.

علاوه بر بیرانوند، پرسپولیس دو غایب شاخص دیگر نیز خواهد داشت. سعید صادقی و امید عالیشاه دو وینگر تکنیکی سرخپوشان برای این تیم با پرسپولیس به اراک سفر نکرده‌اند.

در خط دفاعی اما پرسپولیس تغییر خاصی نخواهد داشت و دو مدافع کناری، دانیال اسماعیلی فر و عبدالکریم حسن خواهند بود. دانیال باتوجه به محرومیت از بازی بعدی حالا انگیزه زیادی دارد تا خود را در این بازی نشان دهد.

گئورگی گولسیانی و حسین کنعانی مدافعان مرکزی پرسپولیس هستند و امیدوار به درخشش در این بازی خواهند بود تا کابوس بازی لیگ برتر در اراک تکرار نشود.

خط میانی مسعود ریگی را به عنوان هافبک دفاعی در خود دارد. جلوتر از او، سروش رفیعی به همراه محمد خدا بنده لو بازی میکند تا پرسپولیس دو هافبک بازیساز در ترکیب داشته باشد.

همچنین مهدی ترابی و اوستون اورونوف وینگر چپ و راست پرسپولیس هستند. ترابی در این بازی کاپیتان سرخپوشان خواهد بود.

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس تنها انتخاب اوسمار در این دیدار حساس خواهد بود و باید دید که مقابل آلومینیوم موفق به گلزنی خواهد شد یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:
امیررضا رفیعی، حسین کنعانی، گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، مسعود ریگی، محمد خدا بنده لو، سروش رفیعی، اوستون اورونوف، مهدی ترابی و عیسی آل کثیر

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با برنلی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل آلومینیوم اعلام شد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم در جام حذفی
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک امروز جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل آلومینیوم
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس در جام حذفی