Web Analytics Made Easy - Statcounter

چگونه کامنت اینستاگرام را ببندیم |آموزش تصویری بستن کامنت در اینستاگرام |حذف کامنت دیگران در اینستاگرام

چگونه کامنت اینستاگرام را ببندیم

اینستاگرام به عنوان یک نرم افزار هوشمند امکانات بسیار خوبی را برای کاربران تا کنون ارائه داده است.این نرم افزار در آپدیت های جدید خود قابلیت تازه ای را برای قسمت کامنت ها قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ممکن است در اینستاگرام در زیر پست خود کامنت های جنجال بر انگیزی را مشاهده کرده باشید که موجب درگیری شوند قابلیت جدید اینستاگرام برای همیشه از دست نظرات دیگران رها خواهد کرد.این برنامه برای جلوگیری از درج کامنت دیگران گزینه ای را اضافه کرده که با استفاده از آن میتوانید کامنت های خود را غیر فعال کنید.

در ادامه مطلب همراه ما باشید تا به شما چگونه بستن کامنت اینستاگرام را آموزش دهیم

آموزش تصویری بستن کامنت در اینستاگرام

این قابلیت اینستاگرام برای غیر فعال کردن نظرات یک پست خاص میباشد و برای هر پست باید به صورت تکی و جداگانه از گزینه(گزینه غیر فعال کردن) turn off commenting استفاده کنید.این امکان وجود دارد که اینستاگرام در آینده و آپدیت های بعدی گزینه ای برای حذف و از بین بردن نظرات تمام پست ها اضافه کند.

در این مطلب به شما غیر فعال کردن کامنت از دو طریق آموزش داده خواهد شد

راه حل اول:در این راه هنگام ثبت پست خود به روال سابق به بخش Advanced settingبروید سپس در آن جا گزینه Turn off commenting را انتخاب کنید.با فعال کردن این زبانه نظرات برای پست شما بسته خواهد شد.

راه حل دوم:این روش نسبت به روش قبل ساده تر است. در این روش پس از اشتراک گذاری پست خود از سه نقطه ی بالای تصویر استفاده کنید و با پیدا کردن گزینهturn off commenting آن را انتخاب کرده و به این ترتیب نظرات دیگران را غیر فعال کنید.

حذف کامنت دیگران در اینستاگرام

با وجود تمام مطالبی که گفته شد لازم است بدانید نیازی به غیر فعال کردن نظرات برای یک کامنت نیست و میتوانید از گزینه حذف کامنت و یا ریپورت کردن آن استفاده کنید.

کافیست کامنتی که میخواهید انتخاب کرده و با انتخاب علامت سطل زباله در بالای صفحه آن را حذف کنید

منبع: ساعت24

کلیدواژه: سئوی سایت کامنت اینستاگرام غیر فعال کردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر

خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر: فقط تلفنی با دوستانم صحبت می‌کنم.

سلنا گومز، خواننده و بازیگر ۳۱ ساله آمریکایی که بالاترین تعداد دنبال کننده را با ۴۲۹ میلیون کاربر به عنوان یک زن در اینستاگرام دارد، اعلام کرد که خود از این رسانه اجتماعی بیرون آمده

او گفت: این با ارزش ترین هدیه ای است که برای سلامت ذهنی اش به خود داده است. او در نشست اخیر صد چهره تاثیرگذار تایم گفت اکنون او خوشحال تر است و  دیگر با دوستانش به جای ارسال پیام، تلفنی صحبت می کند.

سلنا گومز بارها در مصاحبه هایش گفته بود که از شبکه های مجازی واهمه دارد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: درآمد سلبریتی‌ها از هر پست تبلیغی در اینستاگرام

دیگر خبرها

  • شبکه‌های اجتماعی یا ماشین‌های معتادساز
  • حضور خانه خلاق و مرکز نوآوری قوه مقننه در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اینوتکس
  • آخوندی: نزاع از درون ما را پوک و از بیرون ما را بی آبرو می کند | نادعلی: به عنوان شورا پشت کارمندان هستیم
  • جنجال نظرات مهدی نصیری درباره شاهزاده پهلوی و اپوزیسیون!
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر از اینستاگرام
  • ویدیو کامنت| دلایل خستگی دائمی چیست؟
  • خداحافظی سلنا گومز با ۴۳۰ میلیون کاربر
  • عکس| تازه‌ترین عکس بهرام رادان با ظاهری جدید
  • کاخ سفید: اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید
  • کاخ سفید : اسرائیل قبل از حمله به رفح نظرات ما را خواهد شنید