Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص زمان طرح رایگان دوگانه سوز شدن تاکسی‌های اینترنتی توضیحاتی ارائه داد.

محمدحسین باقری مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی درباره آخرین وضعیت اجرای مرحله دوم CNG تاکسی‌های اینترنتی گفت:در حال حاضر فقط خودروهای عمومی، دوگانه سوز می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد:برای اجرای فاز دوم مصوبه گازسوز کردن تاکسی های اینترنتی در حال برنامه ریزی هستیم و امیدواریم این طرح به زودی اجرا شود.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور اضافه کرد: در حال حاضر تعداد و ارقام تاکسی های اینترنتی جمع آوری شده و تا به امروز استقبال خوبی از سوی متقاضیان صورت گرفته است.

 

باقری در خصوص زمان نهایی اجرایی طرح دوگانه سوز کردن تاکسی های اینترنتی گفت: باید آماده سازی و ثبت این خودرو‌ها انجام و تمام سازکار‌های لازم مهیا شود، در این فرآیند مالک خودرو باید ۲۰ تا ۳۰ درصد هزینه دوگانه سوز کردن را پرداخت کند.

او اضافه کرد: در حال حاضر ۱۸۶ کارگاه فعال در سراسر کشور برای تبدیل خودرو‌های به سی ان جی وجود دارد و هرچه میزان درخواست برای دوگانه سوز کردن خودرو‌ها بیشتر شود، تعدادکارگاه ها را افزایش می‌دهیم تا جوابگوی متقاضیان باشیم.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در خصوص آخرین وضعیت تولید مخازن سوخت خودرو‌ها در کشور گفت:مخزن سوخت، آیتم اصلی برای دوگانه سوز کردن خودرو‌ها است که خوشبختانه با حمایت‌های وزارت صمت و وزارت نفت در تولید مخازن مشکلی نداریم.

باقری ادامه داد: در حال حاضر مشکلی برای تامین لوله و تجهیزات اولیه مخازن نداریم و تمام فرآیند دوگانه سوز کردن به سرعت انجام می شود و تا به امروز خللی در زمینه تجهیز و کمبود مخازن گزارش نشده است.

او با اشاره به تعداد خودرو‌های دوگانه سوز در کشور افزود:تا کنون حدود ۴ میلیون خودرو در کارگاه‌های وزارت نفت دوگانه سوز شده است.

مدیر طرح CNG شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: امیدواریم با هوشمند سازی جایگاه‌های سوخت در سراسر کشور شرایطی فراهم شود تا هر خودرو CNG که وارد جایگاه سوخت می شود اطلاعات آن ثبت شود تا از این طریق بتوانیم آمار خودرو‌هایی که به صورت کارخانه‌ای و یا در کارگا‌های وزارت نفت فرآیند تبدیل را انجام داده اند، به دست آوریم.

باقری نفتی با اشاره به اینکه خودرو‌هایی که در معاینات فنی تایید شوند، در لیست پلیس راهور وارد خواهند شد، گفت: در واقع این اقدام برای هوشمندسازی جایگاه‌های CNG و جلوگیری از بروز حوادث انجام می شود.

 

 باشگاه خبرنگاران جوان

 

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تاکسی های اینترنتی دوگانه سوز کردن حال حاضر خودرو ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود

به گزارش صدای ایران از ایسنا،مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا اعلام کرد که به زودی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود.

مهدی سیدهاشمی در پاسخ به پرسشی در مورد اینترنتی شدن درخواست صدور کارت سوخت، گفت: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی از سال گذشته اعلام کرد که تصمیم دارد روند صدور درخواست کارت سوخت را اینترنتی کند و این یعنی چه مالکان خودرو‌های نوشماره و چه خودرو‌های دیگری که نیازمند کارت سوخت المثنی باشند، باید کارت سوخت خود را به صورت اینترنتی دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت پژوهش و توسعه ناجی بنیاد تعاون فراجا خاطرنشان کرد: برای امنیت درخواست صدور کارت سوخت، تا زمانی که این اقدام در دفاتر پلیس +۱۰ انجام می‌شود مشکلی وجود ندارد، چراکه از اطلاعات کاربر کاملا محافظت می‌شود.

وی با بیان اینکه همکاری فراجا با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی نخستین خدمت بین دستگاهی است، گفت: جلساتی با شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی برگزار کردیم و هماهنگی‌های لازم انجام شده و بررسی‌های لازم انجام شده است و به جمع بندی خوبی رسیدیم و در نهایت در چند روز آینده این سامانه آماده و معرفی می‌شود که درپی آن روند صدور کارت سوخت نیز تسریع می‌شود.

هاشمی ادامه داد: این سامانه تولید شده توسط شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است و فراجا صرفا اطلاعات را با آنها تبادل می‌کند؛ یعنی هنگامی که فرد متقاضی در این سامانه درخواست خود برای صدور کارت سوخت را ثبت می‌کند اطلاعاتش اخذ شده و برای پلیس ارسال می‌شود و پلیس این اطلاعات را بررسی و صحت سنجی کرده و پس از آن تایید یا عدم تایید را به این سامانه اعلام می‌کند.

دیگر خبرها

  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی خلاف قانون است
  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • مخالفت ۳۰ نماینده مجلس با افزایش ۱۰درصدی تعرفه‌های تاکسی‌های اینترنتی!
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی برای دریافت مالیات خلاف قانون است
  • مخالفت مجلس با افزایش تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • مخالفت مجلس با افزایش ۱۰ درصدی تعرفه تاکسی‌های اینترنتی
  • تاکسی بدون خط
  • گزینه عجله ندارم از تپسی حذف شد