Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی گفت: طرح «همبازی هدیه ای برای بچه های ایران» همزمان با برگزاری شور عاطفه ها امسال در روزهای نهم و دهم و یازدهم مهر ماه برگزار می شود.

«جهانبخش رضایی»، در گفتگو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: طرح «همبازی هدیه ای برای بچه های ایران» همزمان با برگزاری شور عاطفه ها امسال در روزهای نهم و دهم و یازدهم مهر ماه برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی افزود: در اجرای طرح شور عاطفه ها، به منظور تسریع در جمع آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی مردم خیر  به دانش آموزان نیازمند، در سال‌جاری میان کمیته امداد و شرکت ملی پست استان، تفاهم نامه همکاری امضا شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طبق این تفاهم نامه ادارات پست هرشهرستان به عنوان پایگاه ثابت نسبت به جمع آوری هدایا و کمک های مردمی و انتقال آن به ادارات امداد شهرستان‌ها اقدام می کند، تصریح کرد: از ابتدای برگزاری شور عاطفه‌ها تاکنون بیش از 7 میلیارد تومان توسط مردم نیکوکار استان برای کمک به دانش‌آموزان استان مساعدت شده است.

رضایی تصریح کرد: شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۲۳۲ برای مشارکت مردم نیکوکار استان آذربایجان غربی در این آیین خداپسندانه اختصاص یافته است.

وی  افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می‌توانند از طریق سامانه #۱۸۸۷۷، تماس با شماره تلفن ۰۴۴۳۲۲۳۵۰۰۰ و مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد به آدرس www.emdad.ir  در این آیین معنوی مشارکت کنند.

پایان پیام/566

منبع: شبستان

کلیدواژه: شور عاطفه ها ارومیه آذربایجان غربی برگزاری شور عاطفه ها کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۸۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست امضای تفاهمنامه همکاری نهاد کتابخانه های عمومی کشور با کمیته امداد امام خمینی (ره) فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت در دفتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

این تفاهمنامه با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، راه اندازی مراکز مشاوره در کتابخانه های عمومی و اجرای طرح «راه زندگی» با حضور مهدی رمضانی دبیر کل نهاد کتابخانه های عمومی کشور و رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برنامه مورد اشاره فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در فتر مرکزی کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

کد خبر 6090181 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • فرهنگ خیر و احسان ایرانی در حوزه برون‌مرزی ترویج می‌شود
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین
  • تلاش در راستای رفع مشکلات مردم از وظایف مهم شورا است
  • دولت اجرای قانون مدیریت واحد شهری را تا تحقق کامل دنبال کند
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • تسریع در جهش تولید با مشارکت مردم با اجرای کامل برنامه هفتم توسعه