Web Analytics Made Easy - Statcounter

 

به گزارش جماران به نقل از خبرگزاری فرانسه، «نیکولاس مادرور»رئیس جمهور ونزوئلا تأکید کرد که کشورش کاهش شدید درآمدهای نفتی را از سال 2014 تا 2019 شاهد بوده است.

وی در سخنانی که از تلویزیون این کشور پخش شد گفت: بین سال های 2014 تا 2019 ونزوئلا شاهد کاهش شدید درآمدهای صادراتی خود در تاریخش شد و این نخستین بار است که به شکل علنی به این ارقام اشاره می کنم:طی شش سال 99 درصد از درآمدهای ارزی خود را از دست دادیم».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو تأکید کرد: کاهش روند درآمدهای نفتی در ونزئلا از سال 2015 نزدیک به 30 میلیارد دلار در سال بوده است و این رقم را نمی توان تصور کرد حتی حجم فشاری که اقتصاد کشورمان متحمل می شود را نمی توان تصور کرد.

به گفته مادورو: «به جای هر 100 دلاری که در سال 2014 از فروش نفت به دست می آوردیم امروز یک دلار به دست می آوریم»، آن هم در کشوری که یکی از بزرگترین ذخایر نفتی جهان را دارد.

نتیجه این کاهش این شد که درآمد ونزوئلا از 56 میلیارد دلار در سال 2013 به کمتر از 400 میلیون دلار در سال گذشته رسیده است.

رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه گفت که دلیل اصلی این مساله جنگ اعلام شده علیه بهای نفت به منظور حمله به بزرگترین تولیدکنندگان نفت در جهان بوده است اما کارشناسانی که بر این باوراند که تحریم های اقتصادی بحران در ونزوئلا را تشدید کرده است می گویند دلیل اصلی این اتفاق سوء مدیریت اقتصاد و فساد در این کشور است.

 

اخبار مرتبط حرکت جالب نماینده ونزوئلا هنگام سخنرانی ترامپ + عکس رئیس جمهور ونزوئلا در مسکو با پوتین دیدار می کند دیدار ظریف با رئیس جمهور ونزوئلا مخالفان و دولت ونزوئلا در نروژ مذاکره می کنند نیروهای امنیتی ونزوئلا معاون رهبر مخالفان را درون خودرویش به زندان بردند

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا ونزوئلا نیکولاس مادورو سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۴۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا کاهش یافت

آفتاب‌‌نیوز :

طلا در معاملات روز جمعه در بحبوحه کاهش سود اوراق قرضه خزانه داری آمریکا و ضعف دلار حدود ۲۳۰۰ دلار معامله می‌شود. تاجران در حال بررسی اظهارات جروم پاول، رئیس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه در مورد ثابت نگه داشتن نرخ بهره هستند.

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۱۱ درصد کاهش به ۲۳۰۱ دلار و ۲۶ سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم بدون تغییر به ۲۳۰۹ دلار و ۶۰ سنت رسیده است.

شرکت کنندگان بازار انتظار سیاست‌های سختگیرانه‌تری را از سوی فدرال رزرو آمریکا داشتند، اما این بانک نرخ بهره را ثابت نگه داشته است.

جروم پاول در اظهارات خود در روز چهارشنبه گفت تا زمانی که مطمئن نشوند نرخ تورم به سمت هدف ۲ درصد کاهش می‌یابد، پایین آوردن نرخ بهره درست نیست.

وی اضافه کرد هنوز هیچ اطمینانی نسبت به روند کاهشی تورم به وجود نیامده است، بنابراین در هر اجلاس در مورد نرخ بهره تصمیم گیری خواهد شد.

فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه تصمیم گرفت نرخ بهره را بین ۵.۲۵ تا ۵.۵۰ ثابت نگه دارد. بالا ماندن نرخ بهره هزینه نگهداری طلا به عنوان یک سرمایه غیر سودده را افزایش داده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.

شاخص دلار هم ۰.۲۳ پایین آمده و به ۱۰۵.۳۹ رسیده است که خرید طلا را برای دارندگان سایر ارز‌های دنیا ارزان‌تر می‌کند.

در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره امروز با ۰.۴۷ درصد افزایش به ۲۶ دلار و ۹۶ سنت رسید. پلاتین هم با ۰.۴۰ درصد افزایش ۹۵۸ دلار و ۵۶ سنت معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • فروش گوشی‌های اپل تقریباً در تمام بازارها کاهش یافت
  • اولین زیان غول گاز روسیه در ربع قرن گذشته
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • چگونه می‌توان با بیماری هلندی مقابله کرد؟
  • برنت ۸۲ دلار و ۹۶ سنت شد
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل
  • قیمت طلا کاهش یافت
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • مدل‌های جدید رنو بازار را می‌گیرد؟
  • پیش‌بینی‌های ناامیدکننده فروش آیفون در چین