Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیست و چهار بازیکن از سوی سرمربی تیم فوتبال زیر 16سال جهت شرکت در اردو فراخوانده شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری دو اردوی بلندمدت چهارده روزه در سال جاری، سومین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان از عصر روز جمعه (یازدهم مهرماه) با حضور بازیکنان در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو از ۲۴ بازیکن توسط حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان دعوت شده است تا زیرنظر کادرفنی به مدت ۹ روز به تمرین بپردازند.
اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:
تهران: آریا حسینی فر، آرین عسگری، امیر حسین ثقفی، محمدرضا صالحی، سینا قاسمی، یاسین جعفری، محمد مهدی محمدی، ارشیا کریمی، سبحان کمالوند، امیر حسین ریوندی، سجاد خادمی، محمدرضا کوشکی، یادگار رستمی، معین آق، فردین بحری
اصفهان: محمد صادق صالحی، مسیح مرادی، سبحان نادری
آذربایجان شرقی: امیر ابراهیم زاده، علیرضا افخم
گیلان: سام عباس قلی زاده
کرمان: سجاد گل محمدی
فارس: علی اکبر رنجبر
خوزستان: ایمان دانش
این اردو تا بیستم مهرماه در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، مسابقات فوتبال قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیا طبق آخرین اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال بعدی میلادی و به احتمال زیاد تا سه ماهه نخست ۲۰۲۱ به تعویق افتاده است که تاریخ دقیق این مسابقات متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 447207

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران تیم ملی فوتبال نوجوانان اردوی آماده سازی فدراسیون فوتبال فوتبال ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۰۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، سومین اردوی تیم ملی مینی بسکتبال کشور از چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با حضور بیش از ۸۰ بازیکن از سراسر کشور در مجموعه ورزشی شهید چمران رامسر آغاز شد.


هدف از برگزاری این اردو‌ها شناسایی استعداد‌های برتر این رشته پرطرفدار توپی و آمادگی بازیکنان جهت اعزام به مسابقات جوانان ۲۰۳۰ است.


قابل ذکر است در این اردو مربی توانمند رامسری آقای عباسی به عنوان مربی و دو تن از بازیکنان رامسری آقایان علیرضا صمدی و امیر رضا شریعتی دعوت شدند.


احمدی و گزارشی از این اردو:

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • حضور ۲ خوزستانی در اردوی تیم ملی کاراته
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • همدان میزبان چهارمین اردوی تیم ملی هاکی سالنی آقایان 
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی تیم ملی مینی بسکتبال در رامسر
  • برگزاری اردوی آموزشی تابستانه اندیشه جامع تمدن نوین اسلامی
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان