Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر استاندار بوشهر گفت: همه ما با تمام وجود سختی ها و شرایط جدید و جنگ اقتصادی ناخواسته ای که دشمن به ما تحمیل کرده را درک می کنیم، دشمنان تلاش دارند تمام روزنه ها را رو به کشور ببندند.

عبدالکریم گراوند پیش از ظهر چهارشنبه ۹ مهرماه در آیین اختتامیه اولین جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان بوشهر با تسلیت اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر عنوان کرد: شرایط جدید به گونه ای است که نیاز داریم برنامه ها با رعایت پروتکل ها برگزار شود چون کا فعلا در بحث مبارزه با بیماری بر دو نکته ماسک زدن و رعایت فاصله گذاری اجتماعی تاکید شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اضافه کرد: رسانه های استان نقش بسیار پررنگی در راه مبارزه با بیماری کووید۱۹ داشته اند و نکته مهم در این برهه تغییر  سبک زندگی و سازگاری با شرایط شیوع کرونا و وضعیت کنونی است.  

مقام عالی دولت در استان بوشهر خاطرنشان کرد: رسانه ها رسالت سنگینی بر عهده دارند تا به جامعه و نظام درمان و سلامت کمک کنند تا بتوانیم از توان و ظرفیت آنها در راستای فرهنگ سازی و سازگاری با شرایط جدید بهره مند شویم.  

گراوند اظهار کرد: با توجه با پشتوانه فرهنگی استان بوشهر درخواست ما این بوده که موزه مطبوعات باید در استان بوشهر مستقر باشد، لذا به دلیل الگو بودن بوشهر نه تنها در جنوب بلکه در سراسر کشور در شرایط شیوع این بیماری نوپدید نیز استان بوشهر می تواند در تغییر شیوه زندگی و تاثیرگذاری فرهنگ ساز و پیشرو باشد. 

وی یادآور شد: تمامی کمبودهای حوزه رسانه را می دانیم، همه ما با تمام وجود سختی ها و شرایط جدید و جنگ اقتصادی ناخواسته ای که دشمن به ما تحمیل کرده را درک می کنیم، دشمنان تلاش دارند تمام روزنه ها را رو به کشور ببندند. 

استاندار بوشهر اظهار کرد: در جریان تمامی مشکلات، گرانی ها و بی ثباتی ها هستیم و دولت همه امکانات و ظرفیت ها را به کار بسته است تا بتواند در برابر این ظلم بزرگ مقاومت کند. بخشی از انتخاب مسیر استقلال و آزادی ما هزینه دادن است و امیدواریم خداوند کمک کند بتوانیم با پشتوانه نیروی انسانی و ایثار و از خودگذشتگی مانند دوران دفاع مقدس این شرایط را پشت سر گذاشته تا کشور به آرامش برسد.  

وی تصریح کرد: دشمن در تلاش برای تزریق ناامیدی به جامعه است اما ما باید با امیدآفرینی و تزریق امید مردم را به آینده و زندگی دلگرم و امیدوار نماییم. 

این مسئول خاطرنشان کرد: اعتراف می کنیم که در این دولت متاسفانه نتوانسته ایم در حوزه بهره گیری از رسانه برای بیان عملکرد استفاده نماییم. در شرایط سخت اقتصادی پروژه مهم راه آهن فعال است، در حوزه سدهای استان بوشهر با فاینانس توانسته ایم هزینه های دو سد مهم باغان و دشت پلنگ را تامین کنیم، اما از ظرفیت رسانه استفاده نشده و باید این موضوع بیشتر مورد توجه قرار گیرد. 

عبدالکریم گراوند اظهار کرد: برای استانی که در حوزه منابع آب ۹۰ درصد وابستگی داشته است این وابستگی را به کمتر از ۵۰ درصد رسانده ایم. اقدامات ارزشمندی در حوزه آب انجام شده، آن هم در شرایطی که تامین آب با تانکر و به شکل نوبت بندی بوده است و توانستیم این شرایط را تا حد زیادی تعدیل کنیم. 

انتهای پیام 

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استان بوشهر شرایط جدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است

ایمان شمسایی، مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در حاشیه بازدید از سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که در دانشگاه فردوسی مشهد در حال برگزاری است، درباره ارزیابی از نحوه برگزاری این جشنواره گفت: انجام هیچ کاری بدون عیب امکان پذیر نیست، این جشنواره در نوع خود توانسته بیشتر دانشگاه‌های سراسر کشور را به دور خود جمع کند و همین امر اقدام مثبتی تلقی می‌شود؛ چرا که دانشجویان بدون ترس از قضاوت آثار خود را به جشنواره ارسال کرده‌اند.

وی افزود: خیلی از فیلمسازان بزرگ فیلم‌های خود را به جشنواره نمی‌آوردند و شاید ارزیابی آثارشان باعث می‌شود تا به غرورشان بربخورد، اما دانشجویان در فضای دوستانه و گرم دور هم در این جشنواره جمع شدند و همین موضوع خودش هنر می‌خواهد.

شمسایی تصریح کرد: گاهی اوقات اصل رویداد از خود محتوی می‌تواند مهم‌تر باشد، آنچه که در حوزه مطبوعاتی پیگیرش هستیم این است که هم اکنون بدنه مطبوعاتی کشور نیاز به خون تازه دارد، با گسترش رسانه‌ها طرف هستیم و ۱۳ هزار و ۵۰۰ رسانه در کشور داریم.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی گفت: بنگاه‌های بزرگ مطبوعاتی در قالب‌های مختلف داریم که نیازمند نیرو هستند؛ چرا که مهم‌ترین سرمایه را نیروی انسانی تشکیل می‌دهند، البته شاید این موضوع در خیلی از فضا‌ها شعار تلقی شود، اما در مطبوعات یک اصل به شمار می‌آید؛ چون خبرنگار تولید کننده است و اگر نباشد چه کسی می‌خواهد صفحات خبرگزاری و روزنامه نگاری را پر کند؟

شمسایی اضافه کرد: جشنواره نشریات دانشجویی اتفاقی است که از آن دانشگاه و مطبوعات و وزارت علوم و وزارت ارشاد سود می‌برند و این جشنواره برای وزارت علوم دانشجوی پرسشگرتر و فعال‌تر و پیگیر و حساس به مسائل امور زمانه به همراه خواهد داشت.

مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ادامه داد: برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی در حوزه وزارت ارشاد برای دانشجویان شاید از روی تفریح باشد، اما همینکه مزه ذوق و شوق فعالیت در رسانه زیر دندون دانشجویان رود و لذت آن را بچشند، می‌توانند وارد حوزه رسانه شوند و نتیجه آن برای اصحاب رسانه منفعت به همراه خواهد داشت و باعث رونق بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • واحدی: همه نیروی هوایی پای کار عملیات وعده صادق بودند
  • سپاه با تمام وجود و بی منت در کنار آموزش و پرورش است
  • اسماعیل‌نژاد: تلاش می‌‌کنم جای خالی دوستانم را پر کنم
  • شمسایی: جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد نفع دارد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه
  • شمسایی: منفعت برگزاری جشنواره نشریات دانشجویی برای وزارتخانه‌های علوم و ارشاد/ بدنه مطبوعاتی کشور نیازمند خون تازه است
  • سازش در مزرعه به همت شورای حل اختلاف استان یزد
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • پویش تربیت تسهیل گر جوانی جمعیت برگزار می‌شود
  • چاپ هفت و نیم میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد