Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار شب گذشته تاتنهام و چلسی از چند زاویه مورد بررسی قرار گرفت. یکی از موضوعات داغ و عجیب شب گذشته، رها کردن بازی توسط اریک دایر بود. او وسط بازی برای رفتن به سرویس بهداشتی، بازی را رها کرد و به رختکن رفت.

این موضوع باعث شد تا مورینیو که در حال دریافت گل بود، به داخل رختکن رفته و او را به زمین بازی بفرستد! این موضوع خنده‌دار باعث شد تا اریک دایر پس از بازی به توضیح کارش بپردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: واقعا نمی‌توانستم جلوی خودم را بگیرم. وقتی شما باید به سرویس بهداشتی بروید، باید بروید! هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی شما را بگیرد!


لحظه‌ای که دایر به بازی برگشت و تمام بینندگان فوتبال را از کار خود متعجب کرد!

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دایر تاتنهام مورینیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی

به گزارش قدس آنلاین، در روزهای پایانی سال گذشته رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی از افزایش قیمت بدون سر و صدای برخی کارخانه‌ها در یک ماه گذشته خبر داد و در سال جاری هم گزارش‌هایی از افزایش قیمت برخی از برندهای لوازم خانگی منتشر شد.

اما محمود سیجانی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره اخبار منتشر شده از افزایش قیمت بدون مجوز لوازم خانگی، اظهار کرد: برخی تولیدکنندگان لوازم خانگی درخواست افزایش قیمت ارائه کرده‌اند که در دست بررسی است و هنوز تایید نشده است.

وی افزود: تا زمانی که سازمان حمایت با این درخواست‌ها موافقت نکرده، شرکت‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • در رختکن محو صحبت‌های مسی می‌شدم
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • توضیح رئیس سازمان صمت تهران درباره افزایش قیمت لوازم خانگی
  • احداث ۴۰ چشمه سرویس بهداشتی در بوستان‌های منطقه ۲۱ در سال ۱۴۰۳/ احداث ۴ هزار متر مکعب مخزن بتنی در منطقه
  • خسرو حیدری ۱۱ بازیکن برتر تاریخ ایران را انتخاب کرد | از فامیل بازی تا حضور عجیب برخی از هم تیمی ها
  • عملیات جمع‌آوری نخاله از سطح شهر از ابتدای سال گذشته در حال اجراست
  • مورد عجیب بازیکن فولاد؛ ۷ فصل و فقط ۱۶ دقیقه بازی
  • توضیح عبدالله ویسی در مورد بازیکن خبرساز فولاد
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • آخرین وضعیت مصدومان تیم فوتبال سپاهان