Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-06@00:03:21 GMT

والت دیزنی ۲۸ هزار کارمند خود را اخراج می‌کند

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۳۴۱

ساعت 24-کمپانی والت دیزنی با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۲۸ هزار کارمند خود در پارک‌های موضوعی را اخراج می‌کند.

کمپانی والت دیزنی اعلام کرد ۲۸ هزار کارمند خود را از پارک‌های موضوعی‌ اخراج می‌کند. گفته می‌شود حدود ۲۵ درصد از نیروی کار دیزنی در این پارک‌ها هستند.

جاش دامارو، رئیس پارک‌های دیزنی می‌گوید: در چند ماه اخیر، تیم مدیریتی ما بی وقفه در تلاش بود تا از جدا کردن یک شخص از کمپانی جلوگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما مخارج را کاهش دادیم، پروژه‌های سرمایه گذاری را به حالت تعلیق درآوردیم؛ اما با این تلاش‌ها باز هم نمی توانیم از تمامی کارمندان خود استفاده کنیم.

پارک‌های موضوعی دیزنی در فلوریدا، پاریس، ژاپن و هنگ کنگ با ظرفیت محدود بازگشایی شده اند. اکثر این اماکن تفریحی به صورت پاره وقت فعالیت می‌کنند.دو مکان مهم دیگر مثل کالیفرنیا و اورنج کانتی هم در تلاش هستند، به معیارهای بهداشت محلی برای بازگشایی برسند.

دیزنی در سه ماه دوم سال جاری میلادی (تا ۲۷ ژوئن) حدود ۴.۷۲ میلیارد دلار ضرر کرده است تا بیشترین آسیب این شرکت در دو دهه اخیر رقم بخورد. بازگشایی والت دیزنی ورلد در فلوریدا هم با توجه به افزایش مبتلایان کرونا ناامیدکننده بوده است.

برآورد شده آمریکا ۸۵۰ هزار شغل در ماه سپتامبر ایجاد کرده است؛ اما همچنان نرخ بهبود و افزایش مشاغل آن پایین است. تا کنون تنها نصف مشاغلی که در دوران کرونا از دست رفته اند، در این کشور احیا شده‌اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ساعت24

کلیدواژه: والت دیزنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • اخراج فرزندم‏ از ۱۰ مدرک دکتری بالاتر است
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • تلاش روسیه برای افتتاح کنسولگری در بنغازی
  • محور بندر امام آبادان بازگشایی شد
  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • اخراج خطیر به نفع استقلال شد یا نه؟
  • توضیحات شهردار منطقه درباره زمان بازگشایی بزرگراه خرازی
  • ورودی کاشان از آزادراه امیرکبیر بازگشایی شد
  • آموزش و پرورش را براساس سند تحول بنیادین اداره خواهیم کرد/ معلم کارمند نیست