Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید شما نام سایت دوبیرا را شنیده باشید و شاید هم اصلا هیچ نوع آشنایی با آن نداشته باشید. من در این مطلب می‌خواهم تجربه خود را درباره‌ی خرید ملک از دوبیرا با شما در میان بگذارم تا چنانچه به دنبال سرمایه‌گذاری در کشوری مانند امارات و یا ترکیه هستید بتوانید از یک مرجع مطمئن در این خصوص کمک بگیرید. مدت‌ها بود که می‌خواستم تا با سرمایه‌ای که در اختیار دارم ملکی در دوبی خریداری کنم، اما در واقع نمی‌توانستم به شرکت‌هایی که در این حوزه فعالیت داشتند اعتماد کنم تا اینکه یکی از دوستان خرید ملک از دوبیرا را به من پیشنهاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین سریع دست به کار شدم و با تحقیق درباره‌ی استفاده از این سایت به نتایج خوبی رسیدم و اقدام به خرید ملک در دوبی کردم. شما نیز چنانچه قصد سرمایه‌گذاری در حوزه املاک در کشوری دیگر را دارید، می‌توانید کار خرید و فروش املاک خود را به راحتی به دوبیرا بسپارید.

دوبیرا Dobira چیست و چه می‌کند؟

من با یک جستجوی ساده متوجه شدم دوبیرا به آدرس اینترنتی .Dobira.com  وبسایتی است که در حوزه تبلیغ املاک در چند کشور فعالیت می‌کند و به طور خلاصه افرادی که مایلند اقدام به خرید ملک در دوبی یا سایر کشورهای امارات متحده عربی، عربستان سعودی، ترکیه، عمان، کویت و بحرین نمایند و یا در نظر دارند ملک خود را برای فروش و اجاره به مشتریان معرفی نمایند، این سایت بستر بسیار مناسبی را فراهم کرده تا این فرآیند به صورت رایگان صورت گیرد.

همچنین اگر به دنبال ملکی اجاره‌ای هستید با ورود به سایت دوبیرا با گزینه‌های بسیار متنوعی روبرو خواهید شد به طوری که دست شما را برای انتخاب خانه و دفترکار در محیط و منطقه مورد نظر‌تان باز خواهد گذاشت.

اما سایت دوبیرا قابلیت دیگری را نیز برای مشتریان طراحی کرده که برای من نیز جالب و بسیار کارآمد بود. با استفاده از این ویژگی شرکت‌هایی که در حال ساخت و ساز املاک در کشورهای نامبرده هستند، می‌توانند املاک خود را به صورت پیش فروش به مشتریان معرفی کنند تا افراد بتوانند ملک مورد نظر خود را با قیمتی مناسب‌تر از شکل تمام شده آن خریداری کرده و آرام آرام با پرداخت‌های بعدی به صورت اقساطی فرآیند خرید خود را به اتمام رسانند. من به شخصه توانستم پس از جستجو و اطلاع از وضعیت ملک، با یک سفر چند روزه به دوبی ملکی مناسب‌تر و در موقعیت شهری بهتری را در دوبی خریداری کنم.

بنابراین جستجو در سایت دوبیرا و اطلاع یافتن از تمامی کارکردهای سایت می‌تواند به شما کمک کند تا خرید ملک در ترکیه یا دوبی و .. را با علم و آگاهی بیشتری انجام دهید. 

اما تمامی امکاناتی که در سایت دوبیرا برای کاربران فراهم شده است به این موارد خلاصه نمی‌شود بلکه شما می‌توانید اطلاعات بیشتری را در حوزه خرید و فروش املاک، خرید ملک در دوبی یا ترکیه و .. بدست آورید.

چه اطلاعاتی در وبلاگ دوبیرا وجود دارد؟  

 شاید افرادی که می‌خواهند برای اولین بار در یک کشور خارجی آن هم در حوزه املاک سرمایه‌گذاری نمایند، نیاز داشته باشند از موقعیت جغرافیایی شهر، محل قرارگیری ملک، قیمت املاک در پروژه‌های مختلف، اطلاعات جامع و کاملی را کسب نمایند و یا بدانند در این زمان در بازار املاک چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است و قیمت ملک در حال حاضر بر مبنای چه پارامترهایی محاسبه می‌شود. تمامی این اخبار را می‌توانید به راحتی در سایت دوبیرا پیگیری نمایید. ضمن آن که اخبار اقتصادی و اتفاقات مهمی که می‌‌تواند بر خرید و فروش املاک تاثیر بگذارد را می‌توانید در وبلاگ سایت دوبیرا دنبال نمایید.

روش خرید و فروش املاک با سایت دوبیرا

همان طور که پیشتر اشاره شد سایت دوبیرا سایتی است که تبلیغات در حوزه املاک مختلف را بر عهده دارد و به گونه‌ای طراحی شده است که می‌توانید برای فروش و خرید ملک از دوبیرا به راحتی اقدام نمایید. در این سایت می‌توانید لیست کاملی از املاکی که برای فروش و اجاره وجود دارد را ببینید.

اما نکته مهم برای استفاده از امکانات سایت دوبیرا این است که باید ابتدا در این سایت ثبت نام کنید و سپس ملک مورد نظر خود را بیابید. همچنین اگر برای فروش و یا اجاره‌ی ملک خود عجله دارید و مایلید این پروسه با سرعت بیشتری طی شود، می‌توانید با استفاده از گزینه اکازیون کمک کنید تا آگهی شما در قسمتی قرار گیرد که تعداد بازدیدهای بیشتری را دریافت کرده و زودتر ملک شما به فروش رفته و یا برای اجاره واگذار گردد.

البته این نکته لازم به ذکر است که برای قرار گرفتن در چنین حالتی لازم است هزینه پرداخت کنید. با پرداخت این هزینه برچسب‌هایی به شما تعلق می‌گیرد که تا مدت یک ماه در این شرایط قرار خواهید گرفت.

دوبیرا و امکانات ویژه برای مشتریان خارجی

با توجه به اینکه شرکت دوبیرا در شش کشوری که در قسمت‌های پیشین به نام آن‌ها اشاره کردیم، فعالیت گسترده‌ای دارد، بنابراین مشتریان مختلف از کشورهای منطقه خاورمیانه می‌توانند برای خرید ملک از دوبیرا به این سایت مراجعه کنند.

ویژگی‌های خوبی که برای مشتری‌های خارجی در سایت دوبیرا طراحی شده که می‌توان به تبدیل مساحت و متراژ اشاره کرد. در این سایت می‌توانید مساحت را به متر و یا یارد تبدیل نمایید. از آن جا که به عنوان مثال در دوبی مساحت ملک بر اساس فوت مربع محاسبه می‌شود، من توانستم با استفاده از ویژگی تبدیل به متر متوجه شوم متراژ ملکی که قصد خرید آن را دارم به طور دقیق چقدر است.

همچنین قابلیت دیگری که در سایت دوبیرا در نظر گرفته شده و امکان خرید ملک از دوبیرا را برای مشتریان بسیار آسان‌تر کرده، امکان تبدیل قیمت املاک واحد پول 11 کشور قدرتمند دنیاست. یعنی شما می‌توانید متوجه شوید خرید ملک در ترکیه و یا دوبی بر اساس دلار آمریکا، یورو، پوند انگلیس، دلار کانادا، دلار استرالیا، یوان چین، ریال عربستان، ریال عمان، دینار کویت، دینار بحرین، لیر ترکیه، و درهم امارات به چه رقمی محاسبه می‌شود. به این صورت سردرگم نشده و می‌توانید متوجه شوید در همین لحظه ملکی که مورد نظر شما واقع شده قیمت خرید و یا اجاره آن به چه اندازه است.

سرمایه‌گذاری عالی با شرکت دوبیرا

اگر به واقع می‌خواهید لذت یک سرمایه‌گذاری عالی را در منطقه خاورمیانه تجربه کنید و یا ملکی که دارید را با بهترین قیمت به فروش برسانید به شما پیشنهاد می‎کنم سایت دوبیرا را از دست ندهید. این شرکت که به عنوان یکی از شرکت های تبلیغ آنلاین املاک در منطقه شناخته شده است تمامی فعالیت های آنلاین خود را از طریق وبسایتی که به نام دوبیرا در بستر اینترنت راه‌اندازی کرده است؛ به انجام می‌رساند که شامل خرید و فروش املاک، اجاره، فروش املاک به صورت پیش فروش و .. می‌باشد. در نهایت گزارش چگونگی خرید و فروش املاک و نحوه خرید ملک از دوبیرا در این مطلب به تنظیم شرکت دوبیرا Dobira رسیده و مورد تایید قرار گرفته است.

منبع: طرفداری

کلیدواژه: خرید و فروش املاک سرمایه گذاری برای فروش خرید ملک مورد نظر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۵۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟

زمان فروش باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس توسط مالکان خصوصی آنها مشخص شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در روز 5 اردیبهشت ماه سال جاری  مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس رسماً به بخش خصوصی واگذار شد. بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر (30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (پنج درصد)، رفاه (پنج درصد) و اقتصاد نوین (پنج درصد) انتقال پیدا کرد. 10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند/ سهم پیشکسوتان؛ 5 درصد

در این میان سؤالی مطرح است که آیا مالک خصوصی چه زمانی قادر به واگذاری باشگاه مورد تملکش است؟ پاسخ این سؤال نیازمند رعایت یک پیش‌نیاز است.

از آنجایی که دو باشگاه به‌صورت اقساطی خریداری شدند، طبق توافق صورت گرفته، سرخابی‌ها تا شش سال زیر نظر سازمان خصوصی‌سازی خواهند بود و مالکان بخش خصوصی آنها باید تا تاریخ معین شده، اقساط خود را  به دولت بپردازند. حتی اگر بخش خصوصی سریع‌تر از زمان موعود (پیش از شش سال)، اقساط خود را تسویه کند، می‌تواند فردای همان روز سهام باشگاه موردنظر را در فرابورس عرضه کند. در غیر این‌صورت بعد از پایان شش سال و تسویه مطالبات دولت از محل سرخابی‌ها، بخش خصوصی قادر به فروش سرخابی‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • برقراری پرواز و افزایش ظرفیت صندلی با نرخ مصوب
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • مذاکره آیندهوون با بارسلونا برای خرید ارزان دِست
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و ذوب‌آهن آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط ticket.tractor-club.com
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • مدل جدید خرید و فروش مسکن از خرداد ماه
  • یوان هانگ وای7 ؛ این خودرو را بیشتر با برند دایون می شناسید! (+تصاویر)