Web Analytics Made Easy - Statcounter

به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل مراسم چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره دو شهید گمنام در واحد دماوند دانشگاه آزاد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و یادواره دوشهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند دانشگاه آزاد اسلامی ویژه‌برنامه میعادگاه جوانی در این دانشگاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مراسم با حضور جمعی از مسئولان و خانواده هایجانبازان، ایثارگران و شهدا و به همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل و با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و بسیج دانشجویی دانشگاه و همچنین مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس شهرستان دماوند در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند برگزار شد.

محمود صفری، رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این مراسم ضمن خیرمقدم خدمت به مهمانان و مدعوین؛ پیام رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران را قرائت کرد.

پس از آن آرمین کافی دبیر تشکیلات انجمن اسلامی دانشجویان مستقل به نمایندگی از اعضای این تشکل، روند کلی از برگزاری این مراسم را تشریح کرد.

در ادامه کلیپی که توسط واحد رسانه و فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل درباره خانواده شهدا و جانبازان و مدافعان حرم تهیه شده بود؛ پخش شد.

ملیحی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران دماوند در ادامه به نمایندگی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس پیامی را به مناسبت چهلمین سالگرد آغاز دفاع مقدس قرائت کرد.

مرثیه خوانی حمید رمضانپور از مداحان اهل بیت (ع) از برنامه‌های دیگر این مراسم بود که به مناسبت ایام محرم و صفر و تقارن آن با هفته دفاع مقدس؛ انجام شد.

حجت الاسلام فتاح دماوندی امام جمعه شهرستان دماوند، در ادامه مراسم به ایراد سخنرانی پیرامون استفاده از درس‌های حماسه دفاع مقدس پرداخت.

در بخشی پایانی این مراسم هم از نخبگان و خانواده‌های شهدا تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: گرامیداشت هفته دفاع مقدس انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه آزاد اسلامی چهلمین سالگرد واحد دماوند دفاع مقدس برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2

جام جم آنلاین اصفهان؛ محمدرضا طبیبی با بیان اینکه رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان امسال با شعار «اصفهان شهر زنده، شهر زندگی» برگزار می‌شود، گفت: به همین مناسبت در منطقه 2 شهرداری اصفهان 12 برنامه با همکاری مجموعه‌های فرهنگی و فرهنگسراها برگزار می‌شود که از این میان 5 رویداد ویژه است.

وی افزود: در همین راستا، رویداد «رسم دیرین» در قالب آئین گرامیداشت فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای روز 6 اردیبهشت از ساعت 17 در بوستان قلمستان برگزار می‌شود.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان گفت: «شهر زندگی 1»، جشنواره عکس از زیبایی‌های محلات منطقه 2 است که نخستین دوره آن به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان برگزار می‌شود و مراحل بعدی به مناسبت‌ها و با موضوعات متنوع شهری برگزار خواهد شد.

وی شعار این رویداد را «شهر زندگی، محله زندگی» با تاکید بر ضرورت زیست پذیری محلات دانست و خاطرنشان کرد: نخستین دوره این جشنواره 9 محله از محله های قدیمی منطقه شامل آفاران، برزان، ولدان، مشکین و جاوان در شمال و بابوکان، رسالت، دهنو و بختیاردشت را به تصویر می کشد و در دوره های بعدی، موضوعاتی از جمله بزرگان و آئین‌های محلات و... محور جشنواره خواهد بود.

طبیبی با اشاره به رویداد «اصفهان جان» گفت: این رویداد نیز شامل روایت‌گری اصفهان در قالب نقالی و به صورت میدانی است و از 3 تا 6 اردیبهشت از ساعت 17 در محلات بابوکان، رسالت، دهنو و قلمستان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به دیگر رویدادهای این هفته بیان کرد: سایر رویدادها در مراکز فرهنگی منطقه برگزار می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اختتامیه «جشنواره نمکدون» در فرهنگسرای سراج، شب شعر جاوان و اصفهان فیروزه‌ای در فرهنگسرای معلم، مسابقه زیباترین تعریف از اصفهان با عنوان «نگاه اصفهانی»، معرفی کتاب بانوان شیعه، اردوی اصفهان گردی و سینما اسوه اشاره کرد.

مدیر منطقه 2 شهرداری اصفهان همچنین از برگزاری هفته فرهنگی محله دهنو خبر داد و گفت: با توجه به برگزاری رویدادهای هفته فرهنگی اصفهان، برنامه‌های مربوط به هفته فرهنگی دهنو با تأخیر و از 19 تا 21 اردیبهشت برگزار می‌شود. در همین راستا، رویداد «باغ نو -ده نو» به عنوان پیش مقدمه رویدادهای هفته فرهنگی دهنو برنامه‌ریزی شده است.

/* هاجر مقضی خبرنگار جام جم آنلاین

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • برگزاری 12 ویژه برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه 2
  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • برگزاری ۴۰ ویژه‌برنامه به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان در منطقه ۱۲
  • برنامه‌های تشویقی و انگیزشی برای رونق «حجاب و عفاف» در دانشگاه‌ها
  • تشکیل کمیته اقتصادی با تمرکز بر درآمدزایی غیرشهریه‌ای استان تهران