Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین تیم فوتبال پرسپولیس امشب از ساعت ۲۱:۱۵ به وقت تهران در ورزشگاه جاسم بن حمد دوحه در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف پاختاکور ازبکستان می رود.

ورزشگاه جاسم بن حمد روز گذشته برای این دیدار و دیدار النصر و الاهلی در مرحله یک چهارم نهایی به تجهیزات تکنولوژی کمک داور ویدئویی(VAR) مجهز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «الاقتصادیه» درباره جزئیات این تکنولوژی، نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا که برای اولین بار از VAR  در لیگ قهرمانان آسیا استفاده می کند از ۳۳ دوربین برای تجهیز این تکنولوژی در ورزشگاه جاسم بن حمد استفاده کرده است.

کد خبر 553529 برچسب‌ها فوتبال - لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: فوتبال لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!

آفتاب‌‌نیوز :

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر ک هم برای قهرمانی و هم برای بقا اهمیت زیادی دارد، نساجی در ورزشگاه وطنی میزبان پرسپولیس است.

در این بازی با تصمیم شورای تامین استان مازندران، بلیت فروشی برای بانوان انجام نخواهد شد.

این تصمیم باتوجه به این موضوع گرفته شده که درب ورودی که در هفته‌های گذشته برای حضور بانوان در نظر گرفته شده بود، در این هفته محل ورود تماشاگران تیم میهمان است و به همین منظور این ورزشگاه در این بازی مهم پذیرای بانوان نخواهد بود.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • حضور بانوان در دیدار پرسپولیس ممنوع شد!
  • نظارت فینال لیگ قهرمانان آسیا برعهده بانوی ایرانی
  • آغاز بلیت فروشی دیدار نساجی و پرسپولیس
  • تعداد هواداران پرسپولیس در بازی با نساجی مشخص شد/ عدم حضور بانوان در دو دیدار حساس در قائمشهر
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • هوادار خاطی سپاهان، ۱۰ سال محروم شد
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)