Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@02:37:38 GMT

جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان تعطیل شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۵۹۷۳

جمعه بازارهای بعثت و خودروی اصفهان تعطیل شد

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان از تعطیلی یک هفته‌ای جمعه بازار بعثت و خودروی اصفهان در تاریخ ۱۱ مهرماه سال‌جاری خبر داد.

مهدی ترکاشوند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به اعلام وضعیت قرمز شهر اصفهان و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، اظهار کرد: به دلیل حجم تردد و تجمع در جمعه بازار بعثت و نیز بازار خودروی اصفهان این دو بازار به اضافه پنج شنبه بازار بعثت به دلیل شرایط فعلی شهر تعطیل اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هر چند هشدارهای لازم به مردم اعلام شده و استفاده از ماسک الزامی است اما امکان کنترل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در این بازارها مقدور نیست و امکان انتقال ویروس در این شرایط بحرانی وجود دارد.

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان تصریح کرد: به همین دلیل بهترین تصمیم برای پیشگیری از انتقال ویروس کرونا تعطیلی موقت این بازار در تاریخ ۱۱ مهرماه است که در صورت ادامه وضعیت قرمز تعطیلی مجدداً تمدید و اطلاع رسانی می‌شود.

وی ادامه داد: البته بازار گل و گیاه همدانیان تعطیل نیست و شهروندان می‌توانند از این بازار با رعایت پروتکل‌های بهداشتی استفاده کنند.

ترکاشوند از فعال شدن و ارائه خدمات غیر حضوری و تلفنی (۳۵۵۳) ویژه بازارهای روز کوثر در سراسر شهر خبر داد و گفت: در حال حاضر بازارهای روز کوثر تمامی مایحتاج شهروندان را تأمین می‌کنند.

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می‌شود در مدت اعلام شده وضعیت قرمز اصفهان به جای تردد در بازارهای مختلف جهت خرید مایحتاج خانواده از این بازارها خرید کنند.

معاون ساماندهی سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری اصفهان افزود: ضدعفونی بازارهای روز کوثر مرتب انجام می‌شود و نیز عرضه و توزیع محصولات در میدان مرکزی میوه و تره بار تحت نظارت ناظران و بازرسان به شهروندان و فروشندگان سطح شهر ارائه می‌شود.

کد خبر 447222

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تعطیلی شهر جمعه بازار خودرو کلانشهر شهرداری اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746287

دیگر خبرها

  • پیگیری ویژه جهت تصویب نخستین طرح هادی شهری پیربازار
  • همه جا نه، در این یک فقره اما حق با بهروز افخمی بود!
  • دستور دادستان فردیس به شهرداری برای ساماندهی «پارک تندرستی»
  • اجرای عملیات ساماندهی ضلع شمالی اتوبان پاسداران تبریز
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • توزیع رایگان کیسه‌های پارچه‌ای در بازارهای کوثر ویژه هفته نکوداشت اصفهان
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • اعلام آماده باش کامل در یک شهر ؛ مدارس هم تعطیل شد
  • بازارهای روز در شهرکرد منظریه ایجاد می‌شود