Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز (چهارشنبه) در صفحه توئیترش در سالگرد شهادت محمد الدوره کودک فلسطینی و با انتشار تصاویری از او نوشت: «بِأَىِّ ذَنبٍ قُتِلَتْ!؟ در بیستمین سالروز شهادت کودک فلسطینی محمد الدوره حکام سازشکار با رژیم کودک‌کش صهیونیستی چه پاسخی به جهان اسلام و مردم ستمدیده فلسطین دارند؟ »

وی افزود: «نتیجه سازش، گستاخی بیشتر این رژیم در تداوم کودک‌کشی است و خون شهدای مقاومت خط بطلانی است بر این سازش خفت‌بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

 

 

گفتنی است نهم مهر ماه محمد الدوره  ۱۱ ساله که به همراه پدرش در خیابان صلاح الدین در نوار غزه در حال حرکت بود، هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت و در حالی که پدر این کودک سعی داشت با پنهان شدن پشت یک مانع بتنی از فرزندش حمایت کند، گلوله دست راست او را شکاف و سپس به پای چپ محمد اصابت کرد و در ادامه نیز چندین گلوله دیگر به پشت وی اصابت شد و بر روی زمین افتاد و در مقابل دوربین‌های رسانه‌ها جان داد. این جنایت در دومین روز شروع انتفاضه دوم فلسطین( ۲۸ سپتامبر سال ۲۰۰۰ ) اتفاق افتاد. نهم مهر ماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به عنوان روز همبستگی و همدردی با کودکان و نوجوانان فلسطینی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دبیر شورای عالی امنیت ملی علی شمخانی محمد الدوره سازش رژیم کودک کش فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان

 از ساعت ۱۰ امروز و در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع)، پیکر شهید محمد رنجنوش، از پیاده راه میدان امام خمینی (ره) تشییع و پس از پیمودن مسیر خیابان شهدا، در گلزار شهدای همدان آرام خواهد گرفت.

حاج محمد رنجنوش، شهید تازه شناسایی شده، متولد یکم فروردین ۱۳۴۰ در روستای قوره جینه کبودراهنگ است.

والدین این شهید گرانقدر به دیار باقی شتافتند و همسر بزرگوار شهید دو فرزند پسر شهید رنجنوش را پرورش دادند.

حاج محمد رنجوش از شهدای جاویدالاثر تیپ ۳۲ انصارالحسین همدان، ۱۲ اسفند ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی کربلای ۵ شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشییع و خاکسپاری پیکر شهید رنجنوش، هم اکنون در همدان
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • «یحیی سنوار» با رهبران گروه‌های فلسطینی در خارج در تماس است
  • آنروا: روزانه ۳۷ کودک در غزه مادر خود را از دست می‌دهند
  • شهادت ۳ فلسطینی در حمله اشغالگران به شمال رفح
  • فیلم| ویدیوی تکان دهنده از صحبت‌های کودک فلسطینی که تمام اعضای خانواده‌اش به شهادت رسیدند
  • جزئیات جدید توافق سه مرحله ای حماس و اسرائیل منتشر شد/شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۵۹۶ نفر رسید
  • پایان پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • سرنگونی پوتین؟!/ او گورباچف نیست/ بعید است صاعقه دوبار به یکجا اصابت کند!
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 568 شهید رسید