Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش بورس تابناک، علی بیگ زاده، مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار، در خصوص افزایش سرمایه های درخواست شده از ابتدای سال تا کنون گفت: مدیریت نظارت بر بازار اولیه در راستای اجرای مفاد قانون بازار اوراق بهادار و مقررات مربوطه، طی ۶ ماهه ابتدای سال ۹۹ نسبت به بررسی درخواست افزایش سرمایه شرکت های سهامی عام ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام و مجوز انجام افزایش سرمایه ۱۶۶ شرکت را صادر کرده است و مبلغ کل مجوزهای ارائه شده در این بازه زمانی معادل ۵۵۰ میلیون و ۶۱۲ هزار و ۱۶۶ ریال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: بر اساس مجوزهای صادره، ۴۷ درصد افزایش سرمایه ها  از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها، ۲۵ درصد از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، ۱۶ درصد از محل سود انباشته و مابقی از محل سایر اندوخته ها تأمین شده اند.

مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس افزود: به این ترتیب، تعداد مجوزهای صادره افزایش سرمایه در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری ۸۰ درصد تعداد مجوزهای صادره در کل سال ۹۸ بوده است.

علی بیگ زاده  به مجوز افزایش سرمایه های صادر شده سال گذشته نیز اشاره کرد و افزود: در ۶ ماه ابتدایی سال ۹۸ تعداد ۵۱ مجوز افزایش سرمایه در سازمان بورس به ثبت رسید که مبلغ آن بالغ بر ۶۸ میلیون و ۹۷۲ هزار و ۹۵۵ ریال بود و در پایان سال ۹۸ این تعداد مجوز ها به ۱۴۶ عدد و مبلغ آن نیز به ۱ میلیارد و ۹۷ میلیون و ۳۴۸ هزار و ۳۶۶ ریال رسید.

وی در خصوص روند پذیره نویسی اوراق بدهی نیز گفت: در سال جاری دو اوراق اجاره به مبلغ ۱۲ میلیون ریال و ۶ اوراق سلف موازی استاندارد به مبلغ ۶۰میلیون ریال و همچنین ۲۳ اوراق مرابحه عام به مبلغ ۸۱۷ میلیون و ۳۵ هزار و ۶۲۵ ریال در سازمان بورس پذیره نویسی شده است.

 آمار ارایه شده در جدول های زیر قابل مشاهده است:

 

 

 

 

منبع:سنا

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب افزایش سرمایه پذیره نویسی اوراق بازار سرمایه مکانیسم ماشه جنگ قره باغ علیرضا رزم حسینی عیسی آل کثیر هفته دفاع مقدس مصطفی ادیب افزایش سرمایه سازمان بورس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۱۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!

به گزارش بورس تابناک به نقل از  نبض بورس، الیاس طهماسبی | در تاریخ ۱۰ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ قراردادی با موضوع ارائه خدمات کارگزاری بیمه فی‌مابین شرکت بیمه تجارت نو و کارگزاری رسمی بیمه مهرآفرینان‌اسطوره‌بین‌الملل منعقد می‌گردد که در ۲۰ اسفندماه ۱۳۹۷ نیز الحاقیه‌ای درخصوص چگونگی اجرای تعهدات بیمه‌گر با توافق طرفین ضمیمه قرارداداصلی می‌شود. پس از گذشت چندین سال دو طرف بر سر تعهدات قراردادی از قبیل کارمزد خدمات انجام شده به اختلاف رسیدند که موضوع منجر به دعوی حقوقی و صدور حکم مرجع قضایی شد. پس از یک سال اجرائیه حکم صادر گردید؟ ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000J2r

دیگر خبرها

  • جزییات و زمان دقیق واریز مرحله سوم سود سهام‌ عدالت
  • بنو و پرداخت مبلغ محکومیت سنگین!
  • خط و نشان برای شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را نمی‌دهند | سود مرحله سوم چه زمانی واریز می شود؟
  • شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را واریز نکنند منتظر برخورد سازمان بورس باشند
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • افزایش سرمایه بیش از ۴ هزار درصدی یک نماد بورسی
  • کمک‌های مردمی به مددجویان بهزیستی افزایش یافت
  •  پیش‌بینی بورس فردا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سفارش‌های حمایتی بازارساز با نزدیک شدن شاخص کل بورس به نقاط خاص
  • سرمایه‌گذاری در ۱۰۰ شرکت بورسی ایران هیچ ریسکی ندارد | بزرگ‌ترین بازار بورس ناشناخته جهان مربوط به ایران است