Web Analytics Made Easy - Statcounter

غول فرانسوی نفت توتال هم به جمع شرکت هایی پیوسته است که بر این باورند که پیک صنعت نفت در دهه جاری مشاهده خواهد شد و رشد تقاضا در سال 2030 به اوج می رسد.

به گزارش «انرژی امروز» از بلومبرگ، در حالی که آنالیزهای غول فرانسوی محافظه کارانه تر از غول نفتی بریتانیایی بریتیش پترولیوم است، توتال گفته است که تغییرات سریعی در انتظار این صنعت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این بریتیش پترولیوم اعلام کرده بود که رشد بازار نفت به انتها رسیده است.

روز سه شنبه توتال گزارش چشم انداز انرژی خود را منتشر کرد و بر اساس این گزارش در تمامی سناریوهای مطرح تقاضای انرژی افزایش می یابد اما این رشد تقاضا را انرژی های کم کربن برآورده خواهند کرد.

این گزارش می گوید برق تا سال 2050 حدود 30 تا 40 درصد تقاضای انرژی را به خود اختصاص می دهد در حالی که امروزه این رقم به 20 درصد می رسد.

بر اساس پیش بینی توتال، در دهه پیش رو و با افزایش اشتیاق ها برای استفاده از انرژی کم کربن، گاز طبیعی نقش کلیدی در بازار جهانی انرژی بازی خواهد کرد.

توتال و همکاران اروپایی اش به دنبال سرمایه گذاری در انرژی پاک هستند، این انرژی ها طیف وسیعی از انرژی های بادی و خورشیدی تا تکنولوژی های باتری و شبکه های شارژ خودروهای برقی را در بر می گیرد.

در حالی که سرمایه گذاران بریتیش پترولیوم و رویال داچ شل درباره این گذار انرژی دو دل هستند آن هم به دلیل کاهش قیمت سهام این شرکت ها، در توتال نگاه ها به این موضوع متفاوت تر است.

برچسب هاانرژی امروز بریتیش پترولیوم (BP) توتال (Total)

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز بریتیش پترولیوم BP توتال Total آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو بریتیش پترولیوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: با جدیت بکار گرفته شده ۲۰ نقطه از ۳۷ نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار مصوب سال ۱۴۰۲، طی سال گذشته ایمن سازی و رفع شده است. - اخبار استانها -

مهرداد جهانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با اشاره به تلاش حداکثری برای رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار در شبکه راه‌های استان اظهار داشت: 37 نقطه حادثه‌خیز در سال 1401 در استان مرکزی شناسایی و نقاط احصاء شده توسط کارگروه استانی، برای بررسی به کمیسیون ایمنی راه‌های کشور ارسال گردید که پس از بررسی‌های بعمل آمده، رفع این 37 نقطه ابتدای سال گذشته به این اداره کل ابلاغ شد.

وی افزود: پس از ابلاغ این 37 نقطه حادثه‌خیز شناسنامه‌دار، اقدامات لازم برای رفع این نقاط در دستور کار این اداره کل قرار گرفت که با جدیت بکار گرفته شده، 20 مورد از این نقاط با اعتباری بالغ بر 300 میلیارد ریال رفع خطر و ایمن سازی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی عنوان کرد: بر اساس تأکید مقام عالی وزارت راه و شهرسازی، امسال هم در نظر داریم با به‌کارگیری تمام توان اجرایی و ظرفیت لجستیکی، 17 نقطه باقیمانده را تا پایان سال جاری تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم تا گامی ارزشمند در جهت کاهش تصادفات جاده‌ای و تلفات ناشی از آن در استان برداشته شود.

وی بیان کرد: برای ایمن سازی این 17 نقطه حادثه‌خیز باقیمانده حدود 85 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است که امیدواریم با تأمین منابع مالی مورد نیاز، شاهد تسریع در روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی طرح ها باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، رفع 100 تقاطع هم‌سطح راه‌های روستایی با راه‌های فرعی و اصلی را از دیگر اقدامات شاخص این اداره کل برشمرد و گفت: براساس تأکید معاون اول ریاست جمهوری و پیگیری استاندار مرکزی و هم افزایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها، در اقدامی جهادی با احداث روشنایی نقطه‌ای طی سال گذشته راه‌های استان مرکزی ایمن سازی شده است.

جهانی بیان کرد: علاوه بر فعالیت‌های یاد شده، اقدامات مختلف دیگری نیز با استفاده از توان اجرایی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها و ماشین آلات در اختیار انجام شده که از آن جمله می‌توان به اصلاح قوس، ترانشه برداری، اجرای شیب شیروانی، اجرای طرح راهداری محوری، احداث واریانت، تعریض پل‌ها، احداث روشنایی، نصب حفاظ های میانی و غیره شاره کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر آموزش‌وپرورش: مرگ سند ۲۰۳۰ در این دولت رقم خورد، اما...
  • کلید رشد آینده خودرو‌های برقی در کجاست؟
  • راهکار پایان دادن به تقاضای کاذب دلار
  • پرداخت ١٠٠ برابر نرخ انرژی، جریمه استخراج غیرمجاز رمزارز
  • گل هری کین به رئال مادرید از روی نقطه پنالتی (بایرن مونیخ 2-1 رئال مادرید)
  • کاهش یک درصدی بهای نفت در بازار جهانی
  • رفع ۲۰ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی استان مرکزی
  • علّت تغییر رویکرد احتمالی اسرائیل در برابر حماس/ امن‌ترین نقطه دریایی در سطح جهان
  • گل په‌په‌لو به بارسلونا از روی نقطه پنالتی (بارسلونا 1-2 والنسیا)
  • تقاضای ویژه از علیرضا بیرانوند پیش از جدال با سپاهان