Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی امروز (چهارشنبه ۹ مهر ۹۹) در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت:‌سؤال از رئیس‌جمهور از سوی ۱۹۶ نماینده امضا شده است و اگر آن را در دستور کار قرار می‌دادیم وی به مجلس و نمایندگان توهین نمی‌کرد که در صحن علنی حاضر نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: نمایندگان مجلس عصاره فضائل ملت هستند.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌طبق قانون رئیس‌جمهور وقتی وزیر را به مجلس معرفی می‌کند باید در صحن علنی حاضر شود. ولی او این کار را نکرد.

موسوی‌لارگانی خاطرنشان کرد: شان وجایگاه روسای قوا با یکدیگر یکسان است در حالیکه رئیس قوه قضائیه و رئیس قوه مقننه بین مردم حاضر می‌شوند و حتی اخیرا رئیسی به اردبیل سفر کرده و با مردم دیدار کرده و قالیباف هم به استان خوزستان رفته و در همه شهرستان‌های آن حاضر شد.

وی افزود:‌رئیس‌جمهور حتی حاضر نشده در جلسه مجلس که ۲۸۰ نماینده در آن حاضر هستند و هفته‌ای سه جلسه علنی دارند حاضر شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌اگر خطری وجود دارد برای همه نمایندگان است. در حالی که پست و جایگاه نمایندگان همتراز وزرا است.

موسوی‌لارگانی گفت:‌رئیس‌جمهور اگر برای پاس به سؤالات نمایندگان مجلس در صحن حاضر نمی‌شود حداقل دعوت شود تا سؤالاتمان را جواب دهد.

منبع: فردا

کلیدواژه: موسوی لارگانی رئیس جمهور سئوال نمایندگان رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۳۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد

رئیس جمهور دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا به دستگاه‌های مربوطه ابلاغ کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در اجرای اصل ۱۲۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون تفسیر ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت کشور، وزارت راه و شهرسازی، وزارت امور اقتصادی و دارایی و وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابلاغ کرد.

رئیس جمهور همچنین «قانون ارجاع اختلاف بین شرکت مادر تخصصی مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران (توانیر) و شرکت کنت ترکیه به داوری» را که در جلسه علنی ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ مجلس شورای اسلامی تصویب و در تاریخ ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ به تأیید شورای نگهبان رسید، برای اجرا به وزارت نیرو و نهاد ریاست جمهوری (معاونت حقوقی رئیس جمهور) و وزارت امور خارجه ابلاغ کرد.

کد خبر 749448

دیگر خبرها

  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • رئیس جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • لحظه به لحظه از صحن علنی مجلس / ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه
  • اتفاق عجیب در صحن علنی مجلس /نمایندگان به جداول بودجه دسترسی ندارند!
  • کاندیداتوری عضو شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری /صادق زیباکلام برای مصاحبه آمد، زاکانی برای گزارش دادن /خاطرات آیت الله هاشمی
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • انتقاد از اختصاص ردیف اعتباری خاص برای سفر رئیس جمهور
  • عکسی از ۲ چهره خارجی حاضر در صحن علنی امروز مجلس ایران
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد