Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمشید ارسلان جو ظهر چهارشنبه در نشست بصیرتی- سیاسی رسانه‌ای، افزود: رسانه‌ها با سنجش شرایط نسبت به تولید اخبار مثبت و امید آفرینی اقدام کنند.

ارسلان جو تصریح کرد: باید از ظرفیت‌ها برای خدمت به مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در استان شکل می‌گیرد، بیان کرد: رسانه‌ها از این ظرفیت نباید غافل شده و می‌توان تولید محتوای مثبت در کنار نقدهای منصفانه را داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارسلان جو ظرفیت فضای مجازی را مهم و تأثیرگذار دانست و گفت: در این بخش نیز باید دنبال ترمیم شکاف‌ها و نه گسترش آن در فضای مجازی باشیم.

ارسلان جو با تاکید بر تبیین بیانیه گام دوم انقلاب، اظهار کرد: باید تبیین و ظرفیت سازی در بستر بیانیه گام دوم انقلاب را داشته باشیم.

وی افزود: در کنار جهاد اکبر و اصغر، رهبر معظم انقلاب جهاد کبیر را مطرح کرده‌اند که باید توجه مناسبی به این مهم شود.

رئیس ستاد اقشار بسیج در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به اهمیت مقاومت اشاره کرد و اظهار کرد: هرجا سرسخت و مقاوم شدیم، دشمن منعطف شد و هرجایی منعطف شدیم، دشمن سرسخت شد.

ارسلان جو گفت: در هر برهه از زمان و هرجایی که ایستادگی کردیم، نتیجه گرفتیم.

وی با اشاره به موضوعات مطرح شده روز و طرح مورد مذاکره با آمریکا بر بستر رسانه‌ای و مجازی و …، گفت: آمریکا دنبال مذاکره نبوده و دنبال تقابل است. آمریکا سیطره را در اندیشه داشته و به دنبال تعادل نیست.

کد خبر 5036835

منبع: مهر

کلیدواژه: گام دوم انقلاب گام دوم انقلاب سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد جنگ نرم گام دوم انقلاب چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علی زلفی گل همزمان با برگزاری آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره نشریات دانشجویی (تیتر ۱۳) در دانشگاه فردوسی مشهد در پیامی به این جشنواره گفت: بدون تردید اهمیت ارتباطات در دنیای کنونی بر هیچ کس پوشیده نیست. دانشگاه‌ها به خاطر داشتن مجموعه‌های دانشجویی ظرفیت‌های زیادی برای تولید دانش و فناوری دارند. حجم و کیفیت دانش و فناوری تولید شده در سالهای اخیر در دانشگاه‌های ما به حدی هست که می‌تواند برای همه امیدآفرین و روحیه دهنده باشد و به افزایش سرمایه اجتماعی و اقتدار ملی ما منجر شود.

وی ادامه داد: انتقال و پیام رسانی این حجم از تولید دانش و فناوری زمانی به خوبی صورت می‌پذیرد که رسانه و نشریاتی باشند که با ظرفیت بومی به آن بپردازند. رسانه‌ها و نشریات دانشجویی در دانشگاه‌ها با ظرفیت کم نظیری که دارند با پویایی و بالندگی، قدرت تولید و نشر دستاوردهای علمی، پژوهشی، فرهنگی و فناوری دانشگاه‌های کشور را در مقیاس و تراز ملی دارند.

وزیر علوم افزود: رونق نشریات دانشجویی در سالهای اخیر و ورود محتوایی آنها در عرصه‌های مختلف در ساحت نشریات مکتوب و مجازی، خود گویای آن است که دانشگاه در عرصه نشریات دانشجویی با همه مسائل و تنگناهای موجود، پویا، دغدغه مند و روبه جلو است و این گواه روشنی از اهتمام دانشجویان، استادان، مدیران و کارشناسان دانشگاه‌های کشور به امر مهم رسانه و نشریات دانشجویی است.

وی ادامه داد: سیزدهمین جشنواره سراسری رسانه و نشریات دانشجویی که با حضور نشریات دانشجویی دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در مشهد مقدس برگزار شده، روند رو به رشد و تعالی این عرصه مهم فعالیت دانشجویی را بازگو می‌نماید.

وی افزود: اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه دانشجویان فعال در عرصه رسانه و نشریه دانشجویی که در تولید و تعالی دانایی و اطلاع رسانی دستاوردهای علمی، پژوهشی، فناوری و فرهنگی دانشگاه‌های کشور سهم جدی دارند، امید دارم که با استفاده از ظرفیت‌های ابتکاری، خلاق و هنرمندانه، با شعار "فرهنگ فناوری و فناوری فرهنگی" جهش نوینی در تولید آثار رسانه‌ای دانشجویی با رویکرد حل مساله در زمینه دانشگاه‌ها و دستاوردهای آن داشته باشند.

وزیر علوم خاطرنشان کرد: در پایان از همه داوران، استادان، مدیران مسئول، سردبیرها و هییت های تحریریه نشریات دانشجویی به ویژه دانشجویان فعال برگزیده جشنواره سیزدهم، اصحاب رسانه و مطبوعات، همکاران دانشگاه فردوسی مشهد و همکاران معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و وزارت بهداشت برای برگزاری موفق این دوره از جشنواره تقدیر می‌نمایم.

کد خبر 6099543

دیگر خبرها

  • ضرورت جهش نوین نشریات دانشجویی در جهت حل مساله دانشگاه‌ها
  • معلمان افسران پیشتاز در مقابله با هجمه‌های فرهنگی هستند
  • خسرو غفوریان کیست؟ / عکس‌هایی که برای ژیلا صادقی داستان شد/ هنوز توماج صالحی ترند است/ هجمه جدید علیه کاظم صدیقی با نام لیلا
  • ضرورت شناسایی و تعریف فناوری نرم حلال
  • ضرورت راه‌اندازی دفتر تسهیل‌گری در شهرستان ابهر
  • سکوی «تامین و تولید» راه‌اندازی می‌شود/ تبیین ظرفیت‌های ایران
  • ۲۰ اثر به اختتامیه رویداد بازی‌آرا رسید/ معرفی ظرفیت‌های خوب بازی‌های رایانه‌ای به سبد خانوار
  • تعامل دستگاه‌ها لازمه تبیین و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر است
  • دشمن برای جوانان فضای مجازی آلوده را تدارک دیده است
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است