Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-26@18:23:56 GMT

برداشت برگ سبز چای تا پایان مهر ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۷۹۷

برداشت برگ سبز چای تا پایان مهر ادامه دارد

به گزارش افکارنیوز،

حبیب جهان ساز رئیس سازمان چای کشور  با اشاره به اینکه برداشت برگ سبز چای تا پایان مهر ادامه دارد، اظهار کرد: بنابر آخرین آمار از ابتدای فصل برداشت تاکنون ۱۱۹ هزار تن برگ سبز چای با ارزش بالغ بر ۴۶۹ میلیارد تومان از چایکاران خریداری شده است.

او از پرداخت ۸۵ درصد مطالبات چایکاران خبر داد و گفت: تاکنون ۳۹۵ میلیارد تومان از مطالبات چایکاران پرداخت شده و مابقی پس از تامین اعتبار واریز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشد ۱۲ درصدی خرید تضمینی برگ سبز چای

جهان ساز ادامه داد: از مجموع بهای برگ سبز خریداری شده، ۲۸ هزار تن چای خشک تولید شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۲ درصد رشد دارد.

به گفته این مقام مسئول، ۵۰ درصد برگ سبز خریداری شده درجه یک و مابقی درجه ۲ است.

او با بیان اینکه برداشت برگ سبز چای تا پایان مهر ادامه دارد، گفت: با توجه به استمرار بارندگی در هفته‌های آتی و بهبود عملکرد، پیش بینی می‌شود تولید برگ سبز چای به ۱۳۰ هزار تن برسد.

رئیس سازمان چای در پایان با اشاره به اینکه قیمت چای داخلی تغییری نداشته است، تصریح کرد: در حال حاضر قیمت هر کیلو چای در کارخانه‌های عمده فروشی ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان و برای مصرف کنندگان ۶۰ هزار تومان است.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئیس سازمان چای برگ سبز چای چای رئیس سازمان چای برگ سبز چای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا

ژاوی و بارسلونا برای ادامه همکاری به توافق رسیدند.

به گزارش طرفداری به نقل از فرناندو پولو از موندو دپورتیوو، ژاوی حداقل تا پایان فصل ۲۵-۲۰۲۴ سرمربی بارسلونا خواهد ماند. پس از جلسه امروز ژاوی، خوان لاپورتا، دکو و دیگر اعضای کادر مدیریتی بارسلونا، توافقی مبنی بر ادامه کار این سرمربی تا پایان قراردادش در باشگاه کاتالان حاصل شد. خوان لاپورتا، رییس باشگاه بارسلونا فردا شخصاً در خصوص جزئیات این جلسه و ادامه همکاری با ژاوی صحبت خواهد کرد.

tags # ژاوی هرناندز ، بارسلونا سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • ادامه آبیاری نخلستان‌های آبپخش تا برداشت محصول
  • حضور ژاوی در بارسا یک فصل دیگر هم ادامه دارد
  • راه حل فلسطین همان فرمول «‌دو دولتی» است
  • ژاوی در بارسلونا ماندنی شد
  • تصمیم غیرمنتظره «ژاوی» برای خودش و بارسلونا
  • «ژاوی» در بارسلونا ماندنی شد
  • فوری؛ ژاوی در بارسلونا می‌ماند
  • خرید تضمینی گندم به ۵۵۶ هزار تن رسید
  • برداشت ۱۶ هزار تن سیر در طارم