Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-28@04:26:01 GMT

فراخوانی 24 بازیکن به تیم فوتبال نوجوانان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۶۹۷۹

فراخوانی 24 بازیکن به تیم فوتبال نوجوانان

24 بازیکن از سوی سرمربی تیم فوتبال زیر 16سال جهت شرکت در اردو فراخوانده شدند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون فوتبال، پس از برگزاری دو اردوی بلندمدت 14 روزه در سال جاری، سومین اردوی آماده‌سازی تیم فوتبال نوجوانان از عصر روز جمعه (یازدهم مهرماه) با حضور بازیکنان در مرکز ملی فوتبال آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این اردو از 24 بازیکن توسط حسین عبدی سرمربی تیم نوجوانان دعوت شده است تا زیرنظر کادرفنی به مدت 9 روز به تمرین بپردازند.

اسامی بازیکنان دعوت شده به شرح زیر است:

تهران: آریا حسینی‌فر، آرین عسگری، امیر حسین ثقفی، محمدرضا صالحی، سینا قاسمی، یاسین جعفری، محمد مهدی محمدی، ارشیا کریمی، سبحان کمالوند، امیر حسین ریوندی، سجاد خادمی، محمدرضا کوشکی، یادگار رستمی، معین آق، فردین بحری
اصفهان: محمدصادق صالحی، مسیح مرادی، سبحان نادری
آذربایجان شرقی: امیر ابراهیم زاده، علیرضا افخم
گیلان: سام عباس قلی زاده
کرمان: سجاد گل محمدی
فارس: علی اکبر رنجبر
خوزستان: ایمان دانش

این اردو تا بیستم مهرماه در مرکز ملی فوتبال ادامه خواهد داشت. مسابقات فوتبال قهرمانی زیر 16 سال آسیا طبق آخرین اعلام رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا تا سال بعدی میلادی و به احتمال زیاد تا سه ماهه نخست 2021 به تعویق افتاده است که تاریخ دقیق این مسابقات متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/4048/

منبع: آنا

کلیدواژه: حسین عبدی تیم فوتبال نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۶۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش

احمدرضا عابدزاده حتی اگر سال‌ها در فوتبال نباشد باز هم چهره‌ای فراموش نشدنی برای فوتبالدوستان ایرانی است. سنگربان اسبق استقلال پرسپولیس و تیم ملی البته یک مزیت ویژه هم در فوتبال ایران دارد و تنها ملی پوش ما در تمام تاریخ ادوار تیم‌های ملی به حساب می‌آید که علاوه بر خودش، پسرش نیز به جام جهانی رفته است و امیر عابدزاده فرزند برومند احمدرضا  را در ۲ جام جهانی روسیه و قطر دیده‌ایم. 

احمدرضا عابدزاده روز پنجشنبه با انتشار عکسی از خودش و پسرش در کنار یکدیگر، تولد امیر را به او تبریک گفت و در توصیف پسر فوتبالیستش نوشت: امیرم، تولدت مبارک قهرمان من.

 

منبع:خبرورزشی 

دیگر خبرها

  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • پیام امیر قلعه نویی به تیم ملی فوتسال پس از صعود به فینال + ویدئو
  • قهرمان اسبق جودو جوانان آسیا درگذشت
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • رنکینگ بهاره بدمینتون نونهالان و نوجوانان خراسان شمالی انجام شد
  • استوری احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • (عکس) استوری خاص احمدرضا عابدزاده برای قهرمانش
  • دعوت هندبالیست های سپاهان به اردوهای تیم ملی
  • معرفی برترین‌های ۵ وزن نخست کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی