Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد و تا فردا پنجشنبه ادامه دارد. خبرگزاری میزان- فرصت مجدد ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه دکتری تخصصی سال ۹۹ دانشگاه آزاد اسلامی از ساعت ۱۱ امروز آغاز شد و تا فردا پنجشنبه ادامه دارد.    پیرو تماس‌های مکرر داوطلبان درخصوص ثبت‌نام به منظور شرکت در مصاحبه دکتری با آزمون و بدون آزمون (ویژه استعداد‌های درخشان) دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام برای جاماندگان مصاحبه از ساعت ۱۱ امروز چهارشنبه ۹ مهر آغاز شد و تا ساعت ۲۴ فردا پنجشنبه ۱۰ مهر ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



داوطلبانی که براساس نتایج اولیه انتخاب رشته، واجد شرایط دعوت به مصاحبه شده و در موعد مقرر ثبت نام نسبت به این امر اقدام نکرده اند، می‌توانند با مراجعه به سامانه این مرکز به آدرس www.azmoon.org نسبت به ثبت نام و حضور در مصاحبه علـمی اقدام کنند.

داوطلبانی که در مرحله قبل اقدام به ثبت‌نام در سامانه نکرده اند نیز در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه مجدد به سامانه نسبت به اصلاح مستندات علمی و پژوهشی خود اقدام کنند.

این مهلت به هیچ وجه قابل تمدید نیست و ثبت نام نکردن در سـامانه فوق در موعد مقرر، به منزله انصراف از پذیرش خواهد بود. بیشتر بخوانید: امشب آخرین مهلت ویرایش آزمون استخدامی علوم پزشکی انتهای پیام/ برچسب ها: فرصت مجدد ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: فرصت مجدد ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی ثبت نام برای جاماندگان مصاحبه دانشگاه آزاد اسلامی فرصت مجدد ثبت نام مصاحبه دکتری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات

به گزارش صدای ایران از روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر، گفت: تاکنون بیش از ۶۷ هزار نفر از داوطلبان آزمون دکتری ۱۴۰۳ انتخاب رشته کرده‌اند و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند تا روز شنبه ۸ اردیبهشت نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود به میزان حداکثر ۵۰ کدرشته محل در صورت وجود با توجه به مجموعه امتحانی که در آن آزمون داده‌اند، اقدام کنند.


وی خطاب به متقاضیان تأکید کرد: ابتدا نسبت به مطالعه دقیق دفترچه راهنمای انتخاب رشته‌های تحصیلی و اطلاعیه‌ها و اصلاحات مرتبط با آن اقدام، سپس کدرشته‌محل‌های مورد علاقه خود را از کدرشته‌محل‌های مربوط به مجموعه امتحانی انتخاب و اولویت‌ها را به ترتیب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌های خود اقدام نمایند.


مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه مذکور به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه اطلاع رسانی آن دانشگاه منتشر می‌شود، اقدام کنند ضمن اینکه کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.


وی در پایان به داوطلبان توصیه کرد به منظور کسب اطلاعات بیشتر، اطلاعیه تمدید مهلت انتخاب رشته و اصلاحات دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است را به دقت مطالعه کنند.

دیگر خبرها

  • سیل خراسان جنوبی/ خسارت به جاده ها/ فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • سیل به برخی راه‌های ارتباطی خراسان جنوبی خسارت زد / فرصت مجدد برای جاماندگان کنکور
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته دکتری تمدید شد
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد / جزیبات
  • تمدید مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • امشب؛ آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳