Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ثبت ۶۷۵ میلیارد تومان از بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان در سامانه سماد وزارت امور اقتصادی و دارایی و الزام دولت به پرداخت این بدهی از طریق تهاتر خبر داد. خبرگزاری میزان- مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان از ثبت ۶۷۵ میلیارد تومان از بدهی دولت به صندوق ذخیره فرهنگیان در سامانه سماد وزارت امور اقتصادی و دارایی و الزام دولت به پرداخت این بدهی از طریق تهاتر خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مهدی نیکدل با اشاره به پی‌گیری‌های مدیران این صندوق برای احقاق حق فرهنگیان عضو، گفت: در اجرای بند (و) تبصره ۵ قانون بودجه سال جاری و در راستای ایفای تعهدات دولت در حمایت از فرهنگیان عضو صندوق، مبلغ ۶۷۴ میلیارد و ۸۱۵ میلیون تومان از مطالبات اعضا از سهم دولت در سامانه سماد وزارت امور اقتصادی و دارایی ثبت شده که مقرر شد از طریق تهاتر بدهی دولت با بانک‌ها تسویه شود.

مدیرعامل صندوق ذخیره فرهنگیان افزود: قبلا نیز بخشی از بدهی دولت به اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان مربوط به ابتدای سال ۱۳۹۶ تا شهریور ۱۳۹۷ از این طریق احیا شده و به حساب فرهنگیان منظور و سهم بازنشستگان نیز به حساب آنان واریز شد. بیشتر بخوانید:   انتهای پیام/ برچسب ها: صندوق ذخیره فرهنگیان بدهی آموزش و پرورش

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: صندوق ذخیره فرهنگیان بدهی آموزش و پرورش صندوق ذخیره فرهنگیان بدهی دولت سامانه سماد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، بینندگان خبر می‌توانند مسائل و مشکلات خود را با ما در میان بگذارند تا به نیابت از آنها پیگیری شود.
تلفن‌ها و تصاویر ارسالی شما برای اطلاع رسانی بدون واسطه و مستقیم به مسئولان پخش می‌شود.
تمامی هم استانی‌هایی که در سامانه پیام رسان سروش و خبرگزاری صدا و سیما به شماره ۰۹۹۰۵۰۹۰۲۹۱ عضو هستند، می‌توانند مطالبات خود را از طریق همین سامانه با همکاران ما در میان بگذارند.
مطالبات شما هم از طریق تلفن شبانه روزی ۳۱۱۶۲۰۶۰ با صدای شما ضبط و پیگیری می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • مطالبات دولتی شهرداری قم پرداخت نشد
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان‌غربی
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • ارتباط مردم و مساجد از طریق مرکز ارتباطات مردمی مساجد
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از امروز
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی آغاز شد
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید آغاز شد
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت