Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود الهی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اینک ۱۰ دستگاه اتوبوس و هفت دستگاه مینی بوس در شیروان فعالیت دارد که تمامی آنان استاندارهای لازم را ندرند زیراکه قدمت این خودروها بالای ۱۰ سال است.

وی استاندارد مفید ناوگان حمل و نقل عمومی را ۱۰ سال عنوان کرد و گفت: درآمد سالانه این شهرداری از محل عوارض تاکسی ها و صدور پروانه برای وسایل نقلیه عمومی پنج میلیارد ریال است که در شرایط فعلی جوابگوی بازسازی و یا اضافه کردن ناوگان امکان پذیر نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الهی افزود: ناوگان این شهر نیاز به سیستم سرمایشی، گرمایشی و تعویض صندلی ها دارد که بازسازی آن نیاز به تخصیص اعتبار زیاد است.

وی افزود: پیش از شیوع ویروس کرونا روزانه بیش از هزار مسافر از طریق ۱۷ دستگاه ناوگان عمومی جابجا می شد اما در شرایط فعلی این میزان به دلیل ایجاد فاصله گذاری اجتماعی به نصف کاهش یافته است.

اینک روزانه ۱۷ دستگاه اتوبوس و مینی بوس، ۳۵۲ دستگاه تاکسی زرد و ۵۰ شرکت خصوصی در قالب آژانس تاکسی تلفنی در این شهر خدمات رسانی می کنند.

شیروان با ۸۵ هزار نفر جمعیت به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

برچسب‌ها حمل و نقل مسافری اعتبارات شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حمل و نقل مسافری اعتبارات شیروان حمل و نقل مسافری اعتبارات شیروان اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید فدوی عصر پنجشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طی یک سال گذشته ۴۲ مدرسه در مناطق شهری و روستایی شهرستان گناباد با اعتبارات نوسازی و توسعه و تجهیز مدارس و مشارکت خیران بازسازی شدند اظهار کرد: در همین مدت علاوه بر ساماندهی ۶۵ ملک مازاد آموزش و پرورش، شش چمن مصنوعی هم نصب شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش گناباد با بیان اینکه از آغاز سال تحصیلی تا کنون ۳۸ کلاس درس با صرف اعتبار ۱۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون ریال در شهرستان گناباد هوشمندسازی شد، افزود: برای هوشمند سازی هر کلاس درس به طور متوسط ۳۲۰ میلیون ریال هزینه شده است.

وی کلاس‌های هوشمند را در ارتقا بهره وری آموزشی و مشارکت پذیری دانش آموزان مؤثر دانست و تصریح کرد: این کلاس‌ها فرصت‌های یادگیری بیشتری را برای دانش آموزان فراهم، فرآیند یادگیری را سرگرم کننده و به دانش آموزان کمک می‌کند فناوری‌های جدید را بهتر فرا بگیرند.

فدوی با اشاره به تحصیل ۱۷ هزار و ۶۱۴ دانش‌آموز در مدارس مناطق شهری و روستایی گناباد خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹ هزار و ۵۶۵ نفر در دوره ابتدایی، چهار هزار و ۷۹۶ نفر در دوره اول متوسطه و ۲ هزار و ۲۸۸ نفر در دوره دوم متوسطه مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 6088736

دیگر خبرها

  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اعلام نرخ جدید کرایه تاکسی در خرم آباد
  • از تسریع در روند نوسازی تا هوشمندسازی ناوگان اتوبوس‌های شهری
  • بد عهدی در تجهیز محیط‌بان‌ ها |‌ از هزار خودروی مورد نیاز محیط بان‌ها تنها 25 خودرو تحویل شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • پایانه های حمل و نقل عمومی منطقه ۲۲ تجهیز می شوند
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان است