Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل گفت: اعضا و مربی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل در میان برگزیدگان و شایستگان تقدیر سومین مهرواره عکس با عنوان «من سالم و خوشحالم» فصل تابستان ۱۳۹۹ قرار گرفت.

 زعفر احدزاده 9 مهر ماه با اعلام این خبر افزود: در این دوره از مهرواره‌ عکس، ۱۳۱۵ اثر به آفرینش‌های ادبی و هنری کانون ارسال‌شده بود که از آن میان ۸۰ اثر به مرحله پایانی راه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: بر همین اساس، ۶ اثر به‌عنوان برگزیده و ۱۰ اثر به‌عنوان شایسته تقدیر در دو گروه سنی «نوجوان» و «بزرگ‌سال» معرفی شد و «مهدی زعفری» عضو کانون هشتجین به‌عنوان برگزیده و شایسته تقدیر بخش نوجوان این مهرواره دست‌یافت.
به گفته احدزاده، «محمدمهدی صدقی» از مرکز شماره ۲ کانون اردبیل، شایسته تقدیر بخش نوجوان این رویداد هنری معرفی شد و در بخش «بزرگ‌سال» نیز «لیلا خلیفه‌سقا» مربی امور فرهنگی مرکز شماره ۲ کانون اردبیل، از سوی داوران این رویداد، شایسته تقدیر شناخته شد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل ادامه داد: توجه به هماهنگی اثر با موضوع مهرواره، ثبت عکس باتوجه‌به گروه سنی و توجه به مشاهده عکاس و نگاه او به سوژه، ازجمله ملاک‌های انتخاب این مهرواره بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری جشنواره عکس شایسته تقدیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم

صحبت های گوستاوو بلانکو را مشاهده می کنید.

دانلود (0.9MB)

دیگر خبرها

  • کسب ۱۲۹ رتبه توسط دانش آموزان در جشنواره نوجوان سالم
  • رونق فعالیت های فرهنگی اردبیل با محوریت کانون های مساجد
  • رویکرد تربیتی در برنامه‌های تابستانی کانون‌های مساجد اردبیل
  • اردبیل هفته آینده میزبان جشنواره هنرهای نمایشی خواهد بود
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • بلانکو: خیلی خوشحالم، برای تیمم خوشحالم / فیلم
  • معلمان خادم‌یار رضوی در اردبیل تجلیل شدند
  • تقدیر از مفاخر قرآنی و مفسر کتاب وحی در اردبیل
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می‌شود
  • ۶۰ عنوان برنامه دهه کرامت در اردبیل برگزار می شود