Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، اکبر کاوسی‌امید ظهر چهارشنبه در چهل و ششمین صحن شورای شهر همدان با اشاره به اینکه متأسفانه ۱۰ درصد از امکانات یکی از بوستان‌های شهر همدان به سرقت رفته است، گفت: پارک‌ها و زمین‌های ورزشی سطح شهر متولی ندارند و سوال وجود دارد که مسئولیت نگهداری این اماکن عمومی از سوی چه ارگانی صورت خواهد پذیرفت؟

کاوسی‌امید افزود: باید مسئولیت نگهداری از پارک‌ها و زمین‌های ورزشی هرچه سریع‌تر تعیین‌تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی، هزینه‌های هنگفتی برای احداث پارک و زمین ورزشی صرف شده که باید شهردار و معاون خدمات شهری شهرداری همدان در زمینه پوشش هزینه‌های تحمیل شده به‌دلیل سرقت از این اماکن عمومی، پاسخگو باشند.

مدیران استان همدان نسبت به کارگیری نیروی غیربومی پاسخگو باشند

نایب رئیس شورای شهر همدان در ادامه به جذب نیروی غیر بومی در آموزش و پرورش استان همدان اشاره و اظهار کرد: ما به تمامی اقوام ایرانی به‌ویژه قوم سلحشور استان لرستان که هم در انقلاب هم دفاع مقدس نقش بی‌نظیری ایفا کردند، احترام می‌گذاریم؛ اما در حوزه جذب نیروی انسانی غیربومی در استان همدان نقد وارد است.

وی افزود: استان همدان تحصیل‌کرده‌های بسیاری به ویژه در حوزه‌های تکمیلی دارد و وضعیت نیروی انسانی در حوزه‌های مختلف مطلوب است؛ اما به تازگی حدود ۴۰ نفر از نیروهای انسانی استان لرستان به عنوان حق‌التدریس در آموزش‌وپرورش استان همدان مشغول به خدمت شده‌اند.

کاوسی‌امید ادامه داد: در این زمینه استاندار و مدیرکل آموزش‌وپرورش استان همدان باید به اذهان عمومی و نیروهای انسانی آماده به کار در استان همدان پاسخگو باشد.

نیروی انتظامی در نگهداری از پارک‌ها مسئولیت دارد

علی رحیمی‌فر رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان هم گفت: نیروی انتظامی در زمینه نگهداری از پارک‌ها به‌منظور حفظ حریم عمومی شهر، مسئولیت دارد.

عضو شورای شهر همدان نیز با اشاره به تأکیدات کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورا در سه سال نخست مبنی بر حفظ و نگهداری زمین‌های ورزشی شهرداری، گفت: با توجه به افزایش ۱۲۹ درصدی تعداد زمین‌های ورزشی، شیوه‌نامه حفظ و نگهداری زمین‌های مذکور در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری با در نظر گرفتن استانداردهای اعلام شده از سوی معاونت شهرسازی و معماری تدوین شد.

رضوان سلماسی گفت: همچنین شرح خدمات مورد نیاز از سوی این سازمان به‌منظور اجرا به سازمان سیما و منظر ابلاغ شده که امیدواریم پیگیری عملیاتی شدن این فرآیند، در دستورکار کمیسیون مربوطه قرار گیرد.

کد خبر 5037013

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان چهل سالگی دفاع مقدس ویروس کرونا هفته دفاع مقدس شیراز آمار کرونا بوشهر دفاع مقدس شیوع کرونا کرمانشاه گرگان دفاع مقدس جنگ تحمیلی شهرکرد خطبه های نماز جمعه زلزله شورای شهر همدان زمین های ورزشی استان همدان پارک ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو

سرهنگ لک، فرمانده یگان حفاظت مترو تهران و حومه با اشاره به تشدید اقدامات پیشگیرانه و گشت‌های انتظامی در خطوط و ایستگاه‌های مترو، اظهار کرد: از گذشته شاهد سرقت کابل از ایستگاه‌ها و خطوط متروی تهران و حومه بودیم که با نصب تجهیزات مراقبتی جدید و هوشیاری عوامل انتظامی و یگان حفاظت شرکت بهره‌برداری مترو تهران، موفق به دستگیری سارقان شدیم.

فرمانده یگان حفاظت مترو با بیان اینکه سارقان به ۱۵ فقره سرقت در خطوط مختلف مترو اعتراف کردند تصریح کرد: این سارقان سابقه‌دار و تحت تعقیب پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ بودند که پس از اخذ دستور قضائی جهت ادامه تحقیقات در اختیار عوامل پایگاه ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

سرهنگ لک افزود: طبق برآوردهای صورت گرفته، ارزش تقریبی این کابل‌ها ۱۰ میلیارد تومان تخمین زده شده است.

او توضیح داد: با توجه به مجهز شدن خطوط و اماکن مترو به سیستم‌های مراقبتی و تشدید اقدامات انتظاماتی، شاهد کاهش قابل ملاحظه سرقت از تجهیزات متروی تهران هستیم.

منبع: همشهری آنلاین

tags # مترو ، سرقت سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • سارقان ۱۰ میلیاردی مترو تهران دستگیر شدند؟
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند/ ۱۵ فقره سرقت به ارزش ۱۰ میلیارد تومان
  • توسعه فضای سبز در بافت فرسوده شهر قم
  • سرقت میلیاردی از مترو تهران
  • باند سارقان کابل‌های مترو دستگیر شدند