Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-06@15:07:42 GMT

توافق استقلال با مربی گران قیمت آلمانی – ایرانی

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۷۸۵۵

توافق استقلال با مربی گران قیمت آلمانی – ایرانی

به گزارش سرویس ورزشی فرارو، به نظر می‌رسد احمد سعادتمند، مدیرعامل استقلال از برگ برنده اش که احتمالا رای به ابقایش در استقلال بدهد، استفاده می‌کند. سعادتمند این روز‌ها به شدت مورد انتقاد هواداران استقلال قرار گرفته و گفته می‌شود قرار است امروز و فردا از کار برکنار شود؛ البته این برکناری مشروط است و او اگر نتواند نیمکت آبی‌ها را سروسامان دهد، رفتنی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست در پروژه بازگشت استراماچونی به ایران، که بسیاری باز هم عدم صداقت سعادتمند را در آن دخیل می‌بینند، عزم مسئولان باشگاه استقلال جزم شد تا هر طور شده الکس نوری، سرمربی آلمانی – ایرانی که سابقه فعالیت و مربیگری در بوندس لیگا را دارد به ایران بیاورد.

الکس از آنجا که دوملیتی است شامل قانون منع ورود خارجی‌های جدید به لیگ ایران نمی‌شود و از این حیث مشکلی برای نشستن روی نیمکت استقلال در فصل آتی ندارد، ولی موضوع اینجاست که استقلال، باشگاهی که بدهی زیادی دارد و هنوز هم بابت نپرداختن غرامت شفر، پنجره نقل و انتقالاتی اش بسته است چطور می‌خواهد هزینه سرمربیگری الکس نوری را بدهد؟

شنیده‌ها حکایت از این دارد که الکس نوری حاضر به انعقاد قرارداد ریالی با باشگاه نیست و درنظر دارد قراردادش با استقلالی‌ها را به یورو ببندد؛ از این مورد گذشته، یکی از مدیران فوتبالی که پیشتر باب مذاکره با این مربی برای ورود به فوتبال ایران را گشوده از پیشنهاد دستمزد ۲ میلیون یورویی نوری خبر داده و گفته که با این قیمت نمی‌شود با الکس وارد مذاکره شد. حالا آیا استقلال و در راس همه، احمد سعادتمند توانسته با او با رقمی پایین تر، چیزی نزدیک به ۱.۲ میلیون یورو قرارداد ببندد؟

این‌ها پرسش ثانویه است، چون فعلا باشگاه استقلال و البته شخص مدیرعامل خبر داده توافقات اولیه با الکس نوری حاصل شده و منتظر نظر اعضای هیات مدیره باشگاه هستند تا این قرارداد رسمی و دائمی شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: الکس نوری استقلال الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد

فرارو- اطلس G جدید‌ترین سواری سایپا در بازار آزاد است که امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت به‌طور متوسط ۵۸۵ میلیون تومان به‌فروش می‌رسد.

قیمت اطلس G در بازار آزاد نسبت به خریدوفروش‌های هفته قبل پنج میلیون ارتقا پیدا کرده و مدلی مثل پراید ۱۵۱ که ۳۴۲ میلیون تومان قیمت خورده، افزایش قیمت چهار میلیونی را تجربه می‌کند.

ساینا S دنده‌ای، کوئیک GX و کوئیک SR دنده‌ای نیز هر کدام با افزایش قیمت دو میلیونی درقیاس با هفته قبل راهی بازار شده‌اند. قیمت روز محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل 13 اردیبهشت 16 اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

338 میلیون تومان

342 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

438 میلیون تومان

440 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

448 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

448 میلیون تومان

450 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

580 میلیون تومان

585 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

765 میلیون تومان

765 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

860 میلیون تومان

860 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۷ اردیبهشت؛ سکه یک میلیون تومان گران شد
  • کرواتها ایرانی هستند نه خارجی! (عکس)
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۷ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳/ طلا و سکه باز هم گران شد
  • گزینه جدید لیست بایرن: اریک تن هاخ!
  • قیمت محصولات ایران‌خودرو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کدام خودرو امروز گران شد؟
  • قیمت محصولات سایپا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ هاچ‌بک جدید سایپا گران شد
  • لوازم‌خانگی ایرانی؛ گران‌تر از برند‌های برتر دنیا
  • بهترین بروکر برای ایرانی ها کدام است؟
  • شرم‌آورترین جستجوی سرمربی در تاریخ بایرن!
  • احتمال ماندن توخل در بایرن قوت گرفت