Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/همدان سرپرست اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان‌ تویسرکان گفت: به مناسبت هفته گردشگری یک اقامتگاه بوم‌گردی در این شهرستان افتتاح می‌شود.

اسحاق ترکاشوند در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: مجوز چهار اقامتگاه بوم گردی و دو سفره‌خانه سنتی نیز صادر شده است که در ماه‌های آینده آغاز به فعالیت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر چهار روستای هدف گردشگری اشتران، گشانی، کهنوش و شهرستانه در تویسرکان روستاهایی با ظرفیت و قابلیت‌های بالا وجود دارند که ثبت نشده‌اند.

ترکاشوند اضافه کرد: همچنین روستاهایی مانند اشترمل و سیدشهاب در شهرستان وجود دارند که در حوزه صنایع دستی مطرح‌ هستند و می‌توانند در حوزه گردشگری روستایی نیز موفق باشند.

وی بیان کرد: مزیتی که روستاهای هدف گردشگری تویسرکان دارند قرار گرفتن آن‌ها در یک منطقه و عدم پراکندگی‌شان است و گردشگران می‌توانند طی یک روز از تمام روستاها بازدید کنند.

ترکاشوند با اشاره به اینکه روستاهای نامبرده در مسیر گنجنامه به تویسرکان بوده و همواره پذیرای گردشگران زیادی‌ هستند، گفت: زیرساخت‌های گردشگری مناسبی در روستاها وجود ندارد و در همین راستا اقدام به صدور مجوز بوم گردی و سفره‌خانه سنتی کردیم.

وی توضیح داد: توانمندسازی جوامع محلی می‌تواند در پیشرفت گردشگری روستایی مؤثر باشد و اگر این افراد با مزیت‌های ورود گردشگر آشنا شوند و در ایجاد زیرساخت‌ها کمک کنند، باعث ارتقاء شرایط اقتصادی منطقه می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری اقامتگاه بوم گردی گردشگري بوم گردی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس

فدریکو دی مارکو همراه با اینتر فاتح سری آ شد و اولین اسکودتوی دوران حرفه ای خود را جشن گرفت. او نفش مهمی در قهرمانی تیم سیمونه اینزاگی داشت و یکی از مهره های موثر اینتر در فتح بیستمین اسکودتوی نراتزوری داشت. دی مارکو این اتفاق مهم را با طرحی زیبا روی ران خود خالکوبی کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • افتتاح بیش از ۴۰ مدرسه در طرح سه شنبه‌های امید خراسان رضوی
  • جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) به مناسبت روز دختر رونمایی شد
  • اجرای ۵۶۳ برنامه به مناسبت هفته هلال‌احمر در مازندران
  • خالکوبی فدریکو دی مارکو به مناسبت بیستمین قهرمانی اینتر در سری آ / عکس
  • اقامتگاه‌های ارزان و اقتصادی در آبادان
  • گام‌های نهایی برای سر آمدن انتظار چندساله؛ فقط یک ماه تا افتتاح پل چهارم بشار
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • پیام سپاه لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی
  • پیام استاندار لرستان به مناسبت هفته بسیج سازندگی