Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:21:47 GMT

جلسه‌ هیات مدیره استقلال، همچنان روی هوا!

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۱۹۱

جلسه‌ هیات مدیره استقلال، همچنان روی هوا!

اعضای هیات مدیره استقلال همچنان حاضر نیستند احمد سعادتمند را به حضور بپذیرند.

به گزارش "ورزش سه"، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال از زمان بازگشت کاروان این تیم از کشور قطر خواهان برگزاری جلسه با اعضای هیات مدیره باشگاه بوده اما این جلسه تاکنون برگزار نشده است.

 

مساله مهم در این خصوص اختلاف و تنش میان اعضای هیات مدیره با سعادتمند است که شنیده می‌شود ممکن است به برکناری مدیرعامل باشگاه بینجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرارداد بود که عصر امروز جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال برگزار شود و اعضا درباره ادامه همکاری با سعادتمند و مسائل دیگر پیرامون باشگاه تصمیم بگیرند اما این جلسه نیز هنوز فیکس نشده است.

 

سعادتمند ساعتی قبل خبر از توافق با الکساندر نوری مربی ایرانی- آلمانی داد و اعلام کرد که هیات مدیره باید این قرارداد را نهایی کند اما ظاهرا اعضای هیات مدیره هنوز پاسخی به سعادتمند برای برگزاری جلسه نداده اند و مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد.

 

مدیرعامل استقلال قصد دارد در جلسه با اعضای هیات مدیره پیش نویس قرارداد نوری را ارائه کند اما هنوز برگزاری جلسه آبی ها روی هوا است و باید دید ماجرا به چه شکل پیش خواهد رفت.

استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: استقلال تهران اعضای هیات مدیره هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد

سهامداران جدید باشگاه پرسپولیس درباره ترکیب هیات مدیره این باشگاه به توافق رسیدند.

طرفداری | 6 بانک شهر (30 درصد)، تجارت و ملت (هر کدام 20 درصد) و رفاه، اقتصاد نوین و صادرات (هر کدام 5 درصد) از سهام باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی خریداری کردند تا واگذاری 85 درصدی مالکیت پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی با موفقیت انجام شود.

بر اساس توافقی که بین بانک‌های خریدار باشگاه پرسپولیس انجام شده، سه بانک رفاه، اقتصاد نوین و صادرات که سهام 5 درصدی از این باشگاه دارند، سهم خود در انتخاب هیات مدیره را به بانک شهر واگذار کردند تا به این ترتیب بانک شهر 3 عضو و بانک‌های تجارت و ملت نیز هر کدام یک عضو در هیات مدیره 5 نفره پیش‌روی سرخپوشان داشته باشند.

پروسه انتقال سهام باشگاه پرسپولیس به بانک‌های مذکور امروز نهایی شد. طبق اعلام مدیرعامل بانک شهر هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل جاری به کارشان ادامه می‌دهند. بدین ترتیب تغییرات به پایان فصل موکول شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ماجرای رفاقت فرهاد مجیدی و خسرو حیدی؛ در ماجرای درگیری او دخالتی نکردم!
  • در ماجرای مجیدی و سعادتمند در گود نبودم
  • تنش در بین اعضای هیئت مدیره بارسلونا در پی تغییر نظر ژاوی
  • اینفوگرافیک/ حاشیه جلسه امروز هیأت دولت
  • ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیات مدیره مشخص شد
  • درویش و تمامی اعضای هیات مدیره پرسپولیس ماندنی شدند+فیلم
  • وزارت ورزش نقشی در انتخاب مدیران سرخابی نخواهد داشت
  • مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد
  • اسبقیان: وزارت ورزش در انتخاب هیات مدیره سرخابی‌ها دخالت نمی‌کند
  • آخرین خبر از تغییرات مدیریتی در استقلال بعد از واگذاری سهام