Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش ایرنا، «کیوان گردان» روز چهارشنبه در آیین انعقاد قرارداد شرکت های سوزوکی ژاپن و نیکسان صنعت ساوه که با هدف تولید لوازم خانگی در شهر صنعتی کاوه برگزار شد، افزود: در سال گذشته کارخانه های داخل کشور موفق به تولید ۹ میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی شدند.

وی افزود: وزارت صمت تلاش های شبانه روزی را با هدف رفع دغدغه تولیدکنندگان لوازم خانگی در زمینه تهیه و تامین مواد اولیه در دستور کار دارد تا روند تولید با وقفه مواجه نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت گفت: گردش مالی حوزه صنایع خانگی کشور سالانه رقمی افزون بر ۶ میلیارد دلار است و باید شرایطی فراهم شود که تولیدکنندگان داخلی از این حجم منابع بهره مند شوند تا تولید و اشتغال رونق بگیرد.

به گفته او در حال حاضر۵۰۰ واحد فعال در بخش تولید لوازم خانگی کشور فعالیت می کنند.

گردان با یادآوری ممنوع شدن واردات لوازم خانگی از سال ۹۷ که با هدف حمایت از تولیدات داخلی و مطابق دستور رهبر معظم انقلاب انجام شد،افزود: از زمان اجرایی شدن این تصمیم در تولید داخلی لوازم خانگی کشور ۳۹ درصد رشد حاصل شد.

وی اظهار داشت: در پنج ماه گذشته رده دوم تولیدات داخل کشور مربوط به صنایع لوازم خانگی بوده است.

مدیرکل دفتر صنایع برق، فلزی و لوازم خانگی وزارت صمت با تقدیر از حضور کمپانی سوزوکی ژاپن و تولید محصول تحت لیسانس این شرکت، تاکید کرد:توان تسخیر بازارهای خارجی در حوزه لوازم خانگی را داریم و حضور یک برند بین المللی مانند سوزوکی نقطه ای امیدبخش برای حضور ابران در بازار کشورهای دیگر است.

وی گفت: به صورت شبانه روزی در صدد رفع دغدغه تولیدکنندگان برای مواد اولیه هستیم به خصوص که در شرایط کنونی جهش های بیش از ۵۰۰ درصدی تولید لوازم خانگی در صنایع کشور نیاز مبرم به تامین مواد اولیه را ضروری تر کرده است.

بر اساس اعلام مدیرعامل شرکت نیکسان صنعت، قرار است طبق قراردادی که با شرکت سوزوکی ژاپن منعقد شد، در فاز نخست یخچال فریزر و در مراحل بعد نیز سایر لوازم خانگی مورد نیاز مصرف کنندگان داخلی در ساوه تولید شود.

«سعید رضوانی» گفت: علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صدور تولیدات این شرکت به کشورهای خاورمیانه نیز مد نظر است.

در شهرستان ساوه افزون بر ۶۰۰ واحد تولیدی که اشتغال افزون بر ۴۵ هزار نفر را به همراه دارد، فعالیت می کنند.

برچسب‌ها ساوه لوازم خانگی جهش تولید

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ساوه لوازم خانگی جهش تولید ساوه لوازم خانگی جهش تولید اخبار کنکور لوازم خانگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان

به گزارش خبرگزاری خراسان رضوی، مرکز خراسان رضوی، رییس آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری فریمان گفت: بامداد امروز با  اعلام خبری مبنی بر مشاهده خروج دود از سقف یک باب مغازه لوازم خانگی در خیابان شهید رجایی شهر فریمان با سامانه‌ ۱۲۵، یک دستگاه خودرو از ایستگاه مرکزی به محل حادثه اعزام شد.

نیکومنش افزود: آتش‌نشانان پس از رسیدن به محل حادثه و بررسی محل و داغ بودن درب کرکره‌ای، درب مغازه را باز و متوجه حجم زیادی از آتش و دود شدند که با در خواست نیروی کمکی خودروی سنگین ایستگاه شماره ۲ نیز به محل حادثه اعزام شد تا از سرایت آتش به مغازه‌ها و خانه‌های اطراف جلوگیری به عمل آید.
وی با اشاره به این که این حادثه حدود ۲ ساعت زمان برد گفت: با توجه به بسته بودن درب‌های کرکره‌ای مغازه و نداشتن سیستم هشدار حریق در مغازه و پوشش پی وی سی سقف مغازه آتش گسترش یافته بود و خسارات کلی به این فروشگاه وارد شد.

دیگر خبرها

  • مشعل‌های گازی واحدهای پتروشیمی جمع آوری می شوند
  • تولید روزانه تراکتور در کشور به ۱۵۰ دستگاه رسید
  • جمع‌آوری مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی
  • مشعل‌های گازی مجتمع‌های پتروشیمی جمع‌آوری می‌شوند
  • 5 لوازم خانگی که قبض برق شما را نجومی می‌ کنند
  • احتکار ۳۵ میلیاردی لوازم خانگی قاچاق در اصفهان
  • آتش سوزی مغازه لوازم خانگی در فریمان
  • ظرفیت تولید صنعت پتروشیمی تا پایان امسال از مرز ۱۰۰ میلیون تن عبور خواهد کرد
  • دانش ایرانی در خدمت امنیت حفاری
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح