Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-29@15:27:15 GMT

جنگنده اف -۳۵ آمریکا حین سوختگیری سقوط کرد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۶۲۰

صراط: هواپیمای جنگنده اف-۳۵ تفنگداران نیروی دریایی – هوایی آمریکا پس از قطع بال یک تانکر سوخت گیری KC-۱۳۰ هنگام سوخت گیری در هوا، در منطقه امپریال کالیفرنیا سقوط کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، در پی وقوع این حادثه که حوالی ساعت ۴ به وقت محلی رخ داد، خلبان اف-۳۵ که قادر به کنترل جنگنده نبود خروج اضطراری کرد، ولی خلبان حامل سوخت موفق به فرود شد و برای برخی جراحات تحت مداوا قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایر خدمه این هواپیما سالم هستند.

به گفته مقامات تفنگداران دریایی، این حادثه در دست بررسی است.

منبع: صراط نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، این خرید بزرگ پس از آن انجام شد که قزاقستان به منظور ارتقای ناوگان هوایی خود، ۱۱۷ هواپیمای نظامی متعلق به دوران شوروی از جمله رهگیرهای میگ-۳۱، بمب‌افکن‌های جنگنده میگ-۲۷، جنگنده‌های میگ-۲۹ و بمب‌افکن‌های سوخو-۲۴ مربوط به دهه‌های هفتاد و هشتاد میلادی را به حراج گذاشت.

ارزش قرارداد فروش اعلام‌شده یک میلیارد تنگه قزاقستانی یا ۲.۲۶ میلیون دلار بوده که نرخ میانگین هر هواپیما را تنها به ۱۹ هزار و ۳۰۰ دلار می‌رساند.

هرچند انگیزه ایالات متحده از خرید این تعداد هواپیمای قدیمی و غیرقابل استفاده فاش نشده است با این حال کارشناسان می‌گویند امکان دارد آنها برای استفاده و مصرف در اوکراین، جایی که هواپیماهای مشابه در حال خدمت هستند، خریداری شده باشند.

با توجه به اتکای اوکراین به تسلیحات دوران شوروی، این هواپیماها می‌توانند به عنوان منبع قطعات یدکی یا به صورت استراتژیک به عنوان طعمه در فرودگاه‌ها مستقر شوند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کمک تسلیحاتی آمریکا به ارتش اوکراین با خرید جنگنده‌های قزاقستان
  • آژانس عملیات تجارت دریایی انگلیس از وقوع حادثه در شرق یمن خبر داد
  • وقوع یک حادثه در آب‌های شرق یمن
  • حادثه دریایی جدید در آب‌های اطراف یمن
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • وقوع حادثه امنیتی در جنوب یمن
  • ایجکت خلبان میگ ۲۹؛ دو ثانیه قبل از سقوط + فیلم