Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،محمدرضا حسین نژاد معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد گفت: تأمین درآمد شهرداری از عوارض پرداخت شده شهروندان تأمین می‌شود، بنابراین شهروندان باید زبان گفتگوی مشترکی با شهرداری داشته باشند که یکی از نقاط قدرتمند ارتباط مردم با شهرداری، مرکز ۱۳۷ است که در طول ۲۴ سال گذشته، به خوبی توانسته نقش خود را ایفا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او افزود: مدیران شهری نیز باید با توجه به حجم و فراوانی درخواست‌های مردمی ۱۳۷ در هر موضوع، نسبت به برنامه ریزی در آن خصوص و اختصاص بودجه، اقدام کنند، زیرا پیام‌های مردمی ۱۳۷، به خوبی نشان دهنده نقاط ضعف و قوت کار در مدیریت شهری است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار مشهد با بیان اینکه در فضای کمبود مسکن و گسترش پدیده‌هایی، چون اجاره بام در تهران، سوداگران مسکن نیز دست به کار شده ادامه داد: در کنار کمبود اکیپ‌های گشت و نظارت بر ساخت و سازها، ساخت و ساز‌های غیر مجاز افزایش یافته  لذا شاهد نابسامانی موجود ساخت و ساز در همه کلان شهر‌ها هستیم.   حسین نژاد بیان کرد: همین موضوع نیز باعث شده پرتکرارترین درخواست مردمی ۱۳۷ نیز به موضوع نظارت بر ساخت و ساز‌ها اختصاص یابد.

او تصریح کرد: افزایش سه برابری محدوده مشهد نیز باعث شده است تا کار نظارت بر ساخت و ساز‌ها بسیار سخت‌تر شود، اما لازم است تا نسبت به افزایش تعداد نیرو‌ها و اکیپ‌ها در حوزه نظارت بر ساخت و ساز‌ها اقدام کنیم تا بیش از پیش بتوانیم جلوی ساخت و ساز‌های غیرمجاز را بگیریم.   انتهای پیام// ف.غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرسازی و معماری صدور پروانه های ساختمانی شهرداری مشهد ساخت و ساز نظارت بر ساخت و ساز ساخت و ساز ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس محمدیان اظهار کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را که در اجرای بند ۱۶ ماده ۲ قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تدوین شده است، ابلاغ کرد.

محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف ۲ ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارائه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ و بر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است.

بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 6087981

دیگر خبرها

  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • ساخت ۱۵۰۰ واحد مسکن محرومین در حاشیه شهر مشهد
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی برای محرومین در حاشیه شهر مشهد در حال ساخت است
  • پیشتازی شهرداری تبریز در تخفیف۸۰ درصدی صدور پروانه در بافت فرسوده
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های تبلیغاتی ابلاغ شد
  • تجلیل از برترین‌های مسابقه بازیافت زباله در همدان
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • صدور مجوز الکترونیک کسب و کار