Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-30@01:20:15 GMT

برکناری احمد سعادتمند تایید شد

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۸۷۲۲

برکناری مدیرعامل استقلال از سمت خود تا ساعتی دیگر نهایی و رسمی می شود

احمد سعادتمند تا ساعاتی دیگر از سمت خود برکنار خواهد شد.

به گزارش طرفداری، شب گذشته بود که سه عضو هیات مدیره استقلال رای به برکناری احمد  سعادتمند دادند. این اعضا حتی برای عملی کردن این مساله تماسی هم با وزیر ورزش و جوانان داشتند که در این تماس تلفنی مسعود سلطانی فر از  اعضا خواست که شان سعادتمند حفظ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلطانی فر از اعضا خواسته بود که برای حفظ جایگاه سعادتمند از وی بخواهند تا ساعت 14 امروز استعفا کند و اگر این اتفاق رخ نداد خبر برکناری او رسما اعلام خواهد شد.

در بین 4 عضو هیات مدیره فقط یک عضو است که نظر خود را رسما اعلام نکرده است. گفته می شود این عضو هم تا ساعاتی دیگر پستی در این باره منتشر خواهد کرد.

نکته عجیب این که کمتر از نیم ساعت قبل از مهلت داده شده به سعادتمند، او در مصاحبه ای از توافق نهایی با الکس نوری خبر داد و در عین حال تکلیف سرمربیگری او را منوط به نظر هیات مدیره دانست تا به این شکل اعضا را روبروی هواداران قرار بدهد و بتواند برای خود زمان بخرد.

یکی از اعضای هیات مدیره استقلال که نمی خواست نامش فاش شود در این باره به رسانه طرفداری گفت:

ایشان دو هفته پیش هم گفته بود که با استراماچونی به توافق نهایی رسیده و مصوبه هیات مدیره را می خواست. ما تصویب کردیم اما ایشان مذاکره با سرمربی ایتالیایی را رها کرد. احتمالا الکس نوری هم مثل استراماچونی یک ابزار برای زمان خریدن است.

نکته مهم این است که سعادتمند از اعضای هیات مدیره درخواست جلسه کرده تا ادعای او بررسی شود اما این موضوع تا این لحظه با موافقت روبرو نشده است.

با این شرایط به نظر می رسد خبر برکناری احمد سعادتمند تا ساعتی دیگر به صورت رسمی اعلام شود و احتمالا از بین مهدی نوروزی یا احمد مددی یکی به عنوان سرپرست موقت کارهای باشگاه را تا انتخاب مدیرعامل جدید جلو ببرد.

 

همچنین بخوانید:

احمد سعادتمند: منتظر نظر نهایی هیات مدیره هستیم تا قرارداد الکس نوری را رسمی کنیم

سه عضو هیات مدیره استقلال حکم برکناری سعادتمند را امضا کردند

هفت دلیل هیات مدیره استقلال برای برکناری احمد سعادتمند

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هیات مدیره استقلال احمد سعادتمند برکناری احمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد

با مساعدت اعضای هیات مدیره یکی از بانک‌ها اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد.

به گزارش خبرنگار استان‎ها خبرگزاری دانشجو،با مساعدت مدیر عامل و هیات مدیره یکی از بانک ها، یک دستگاه ویلچر برقی، تخت بیمارسانی برقی، یک دستگاه پردازشگر و مانیتور برای این خانواده برای رفع مشکلات این خانواده خریداری شد. 

 

بنا به این گزارش این قلام با حضور مدیر کل بهزیستی و مدیر شعب بانک رفاه استان کهگیلویه و بویراحمد به این خانواده یاسوجی تحویل شد. 

 

شایان ذکر است همه اعضای این خانواده شامل پدر، مادر، دو برادر و خواهر به ترتیب به بیماری‌های ضربه مغزی، سرطان سینه، قطع نخاع و بیماری نادر سخت درمان پوستی و سرطان تیروئید مبتلا هستند. 

 

دیگر خبرها

  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • علت مرگ «فرزانه اکبری» در جهرم چه بود؟
  • بازگشت احمد شهریاری به استقلال
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید
  • خداحافظی دکتر کورش پرویزیان با بانک پارسیان/ دکتر جواد شکرخواه مدیرعامل بانک پارسیان شد
  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد