Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیدگان مسابقه مجازی مقاله‌نویسی «ایران امروز و تمدن نوین اسلامی» از سوی رایزنی فرهنگی ایران در اوگاندا تجلیل شدند.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، عمر موسی موبیرو، خبرنگار و مجری برنامه اسلامی تلویزیون اس. تی. وی اوگاندا و خانم سلووا سُکینه بیلیو، دانشجوی سال دوم دانشکده اسلامی المصطفی(ص) در کامپالا و خانم شریفا نالوکواگو، دانشجوی سال اول دانشگاه شهرستان اِم بَرَره به عنوان برگزیدگان این مسابقه مجازی با اهدای جوایزی به رسم یادبود، تجلیل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم اهدای جوایز همزمان با هفته دفاع مقدس با حضور رییس حوزه علیمه خاتم الانبیاء اوگاندا، خانم مرتضوی، همسر سفیر کشورمان، خانم قزلسفلی، خانم ناکاتا تودده از نیوویژن با رعایت مقررات کرونایی در محل رایزنی فرهنگی كشورمان در کامپالا برگزار شد.

 

محمدرضا قزلسفلی، رایزن فرهنگی ایران در اوگاندا در سخنانی، گفت: این مسابقه به منظور تشویق اصحاب تفکر و تعقل به شناخت جایگاه امروز جمهوری اسلامی ایران و مطالعه نقش آن در شکل گیری تمدن نوین اسلامی برگزار شد.

 

وی اظهار کرد: هیأت داوران بعد از مطالعه مقالات واصله، سه مقاله را مشمول شرایط برنده مسابقه و  دریافت جایزه نقدی و فرهنگی اعلام کردند. با این همه به منظور تشویق اهل قلم و رعایت شرایط موضوعی مسابقه از سایر نویسندگان مقالات نیز تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

رایزن فرهنگی کشورمان افزود: امید است که مسابقه مقاله‌نویسی موجب انتقال تجربیات مفید و سازنده جمهوری اسلامی ایران برای کشور دوست اوگاندا شود و باعث تقویت حس وطن دوستی، پُرکاری، تحقیق و تعهد برای پیشرفت این کشور شود.

 

عمر موسی موبیرو در سخنان خود، گفت: در جریان مسابقه مقاله‌نویسی آموختم که امروز جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای(مد ظله العالی) به عزت و پیشرفتی دست یافته است که نوید ایجاد تمدن نوین اسلامی را می‌دهد.

 

خانم سلووا سُکینه بیلیو هم در سخنانی، تأکید کرد: دستاوردها و موفقیت‌های ایران امروز به رهبری امام خامنه‌ای(مدظله العالی) موجب ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی ایران شده و زمینه را برای ایجاد تمدن جدید اسلامی آماده ‌می‌کند.

 

خانم شریفا نالوکواگو در این مراسم، خاطرنشان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران در نوع خود بی نظیر بوده، جمهوریت و اسلامیت را با هم جمع کرده و در مسیر ایجاد تمدن نوین اسلامی گام‌های بزرگی برداشته است.

 

 خانم مرتضوی نیز در سخنان کوتاهی برندگان مسابقه مقاله‌نویسی را تشویق کرد تا تمام تلاش خود را برای موفقیت و توسعه همه جانبه کشور خود بکار ببرند.

 

گفتنی است؛ مسابقه مقاله‌نویسی «ایران امروز و تمدن نوین اسلامی» در فیسبوک، اینستاگرام، تویتر، واتس آپ، سایت‌های خبری هُملند، جورنالیست‌های آفریقا، مطالعات فرهنگی ایران و آفریقا، تلویزیون اس تی وی و ... بازتاب‌ گسترده‌ای داشت.

پایان پیام/14

منبع: شبستان

کلیدواژه: مقاله نویسی ایران امروز و تمدن نوین اسلامی اوگاندا جمهوری اسلامی ایران مسابقه مقاله نویسی تمدن نوین اسلامی ایران امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، شیخ بهایی؛ عارف زمان شناس، شیخ بهایی ومعماری جلوه های ناب ایرانی –اسلامی، شیخ بهایی؛ عالم گفت‌وگو محور، و شیخ بهایی و زبان فارسی محورهای وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز» است.

«شیخ حسن بغدادی» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان، «آیت الله محمدباقر محمدی لائینی»، نماینده ولی فقیه در مازندران، «دکتر عزیز بابایی» امام جمعه اهل سنت صادقیه، «دکتر محمدعلی آذرشب» مشاور دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، «دلال عباس» استاد دانشگاه لبنان، «شیخ محب الله منعمی» اندیشمند و عالمی هندی در این وبینار سخنرانی خواهند کرد.

این وبینار رأس ساعت 2 بعد از ظهر برگزار شده و به صورت مستقیم از طریق لینک live.taqrib.ir پخش می‌شود.


 

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین در قم و تهران
  • همایش دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین
  • کدکاپ ۸ رویدادی برای ترویج برنامه‌نویسی در سراسر ایران
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی دانشجویی کدکاپ برگزار می‌شود
  • لیگ ملی برنامه‌نویسی کدکاپ ۸ با محوریت ترویج برنامه‌نویسی
  • امام صادق (ع) بنیانگذار تمدن نوین بشری
  • برگزاری وبینار بین‌المللی «شیخ بهایی؛ معمار تمدن‌ساز»
  • تجلیل از برگزیدگان دومین دوسالانه نشان هدهد سفید در گیلان
  • تجلیل از بزرگان فرهنگی فرصتی برای اعتلای فرهنگ است
  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند