Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی از توزیع ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، مجید الهی راد با اشاره به اینکه هم اکنون ۱۳ هزار دانش آموز تحت حمایت و نیازمند نیازمند در استان شناسایی شده اند، افزود:

تا کنون ۵ هزار بسته بین این دانش آموزان توزیع شده است و به برکت همکاری خیران و نیکوکاران و همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تمامی دانش آموزان نیازمند امسال از بسته های لوزام التحریر بهره مند می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی ارزش هر بسته توزیع شده را ۱۵۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: این بسته ها توسط مراکز نیکوکاری و خیران داخل و خارج استان اهدا شده اند. وی با بیان اینکه با وجود کرونا نوع نیازها و تقاضاهای دانش‌آموزان محروم ما تغییر کرده است، اظهار داشت: امروز نیاز دانش‌آموزان محروم ما وسایل الکترونیکی برای آموزش‌های مجازی است که الحمدلله بخشی از آن توسط خیران در کمیته امداد در حال تامین است. مدیر کل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: هم اکنون حدود دو هزار دانش آموز نیازمند در استان نیاز به دستگاه هوشمند دارند. وی با یاد آوری اینکه درخراسان شمالی تعداد ۷۳۸ خانوار با سه دانش آموز به بالا و یک هزار و ۱۰۰ دانش آموزی کنکوری تحت پوشش کمیته امداد هستند، گفت: تهیه تبلت رایگان دانش آموزی برای این دو گروه دراولویت است که برای خرید هر یک دستگاه تبلت حدود ۲,۵ میلیون تومان نیاز است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خیران دانش آموزی نیکوکاران کمیته امداد دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،فرنگی کاران شیرازی برای کسب جواز حضور در المپیک به مجارستان می‌روند.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی شرایط انتخاب ملی پوشان ۲ وزن المپیکی و ۱ وزن غیر المپیکی را اعلام کرد و مقرر شد در وزن ۶۰ کیلوگرم امیررضا ده بزرگی و در وزن ۶۷ کیلوگرم محمدرضا گرایی از فارس به رقابت‌های رنکینگ مجارستان انتخابی المپیک پاریس اعزام شوندو دروزن ۸۲ کیلوگرم هم مقرر شد در چارچوب اختیارات کادر فنی، به آقای محمد علی گرایی شانس مجددی در این وزن اهداء شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رنکینگ مجارستان اعزام شود.
****
با کمک خیران و اعتبارات اداره استثنایی آموزش و پرورش فارس سالن ورزشی دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدرسه استثنایی مرکز شهرستان بختگان با یک میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید
***
مراسم پیاده روی گرامیداشت هفته سلامت با حضور کارکنان ادارات و دانش آموزان در شهرستان‌های مهر و ارسنجان برگزار شد.
****
در مسابقات کشتی آزاد نونهالان استان که در شیراز برگزار شد آرین نعمت اللهی در وزن ۵۷ کیلوگرم ومحمد حسین قزلی در وزن ۷۵ کیلوگرم از شهرستان آباده با کسب مدال طلا به مسابقات کشوری که اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود راه یافتند.
******

دیگر خبرها

  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • مددجویان کمیته امداد خراسان‌شمالی ۲۶۰۰ مترمربع فرش بافتند
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • کماکان سیستان و بلوچستان نیازمند توجه ویژه خیرین است
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • ساخت ۱۰ تلمبار مشارکتی نوغانداری در خراسان شمالی
  • بیش از ۱۰ هزارمددجوی خراسان شمالی از خدمات مشاوره رایگان بهره‌مند شدند  
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • روز جهانی لوازم التحریر ۱۴۰۳ + تاریخچه و پوستر World Stationery Day
  • بسته خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت فارس