Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@08:38:13 GMT

کشف ۶۵۸ کیلوگرم تریاک در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۹۰۶۰

کشف ۶۵۸ کیلوگرم تریاک در هرمزگان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، سردار غلامرضا جعفری، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان میناب با پیگیری‌های شبانه روزی و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک بارانداز مواد مخدر در یکی از مناطق جنگلی این شهرستان شدند.

سردار جعفری افزود: ماموران در بازرسی از محل مورد نظر ۱۹۴ کیلوگرم تریاک که به طرز ماهرانه‌ای در زیر درختان جنگلی مخفی شده بود را کشف و یک قاچاقچی مواد مخدر را نیز دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

توقیف ۴ دستگاه خودرو حامل تریاک در هرمزگان

او گفت:با بررسی‌های صورت گرفته و اظهارات متهم دستگیر شده، مشخص شد که اعضای دیگر این باند مقادیر بیشتری مواد مخدر را از مخفیگاه بارگیری و قصد انتقال به استان‌های همجوار دارند.

فرمانده انتظامی هرمزگان افزود: ماموران حین گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی شهرستان میناب یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ متعلق به قاچاقچیان را شناسایی و پس از تعقیب و گریز طولانی آن را متوقف کردند.

سردار جعفری با اشاره به اینکه قاچاقچیان با استفاده از تاریکی شب، جنگلی بودن منطقه و تیراندازی به سمت ماموران از محل متواری شدند، گفت: در بازرسی از خودرو توقیف شده ۴۶۴ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

او با اشاره به اینکه در این عملیات ها جمعا ۶۵۸ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد، گفت: قاچاقچیان متواری شده نیز توسط ماموران شناسایی شدند و اقدامات پلیسی جهت دستگیری آنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواد مخدر نیروی انتظامی کشف تریاک قاچاقچی مواد مخدر کیلوگرم تریاک مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!

محمود دینی بازیگر و تهیه کننده سینما و تلویزیون که به تازگی مهمان برنامه برمودا با اجرای کامران نجف زاده بود خاطره جالبی از کم شدن لول‌های تریاک در پشت صحنه سریال خاطره انگیز آینه عبرت که در سال‌های پایانی دهه شصت پخش می‌شد را بازگو کرد.

موضوع اصلی این سریال مواد مخدر بود که در سال‌های ۶۷ تا ۷۰ به صورت هفتگی پخش می‌شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان
  • (ویدئو) ماجرای کم شدن لول‌های تریاک در سریال آینه عبرت؛ مواد مخدر مصرفی آتقی واقعی بود!
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه