Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به همراه سردار بهمن کارگر رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، علیرضا رشیدیان رئیس سازمان حج و زیارت و حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، صبح دیروز با حضور در باغ‌موزه دفاع مقدس به‌صورت ویدئو‌کنفرانسی با خانواده شهید شعبان نصیری از استان البرز دیدار و گفتگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید نصیری از همرزمان شهید حاج‌قاسم سلیمانی بود و سپهبد سلیمانی درباره این شهید مبارزه با داعش گفته بود: «شهید نصیری یکی از اولیای خدا بود که در جامعه ما گمنام و مخفی بود. شهید شعبان نصیری به‌عنوان «شیخ شهیدان» شناخته شده است.»

مدیرکل ایثارگران البرز در بخشی از این ارتباط که ابتدا به دلیل نقص فنی به‌صورت تلفنی بود، گفت: شهید نصیری از بنیانگذاران لشکر عراق و از شهدای شاخص استان البرز است. ایشان در خرداد ۹۶ در موصل به شهادت رسید. شهید نصیری، دو پسر و یک دختر به یادگار گذاشته است.

بیشتر بخوانید

حال و روز جانبازان شیمیایی در روز‌های سخت شیوع کرونا

در ادامه و پس از برقراری ارتباط تصویری، خانم رحمانی، مادر شهید نصیری در سخنانی کوتاه گفت: بی‌ریا خدمت می‌کرد و بدون چشمداشتی هشت سال در دفاع مقدس خدمت کرد و هرچه رهبر می‌فرمود، لبیک می‌گفت. افتخار می‌کنم که خداوند چنین فرزندی به من عطا کرد و ان‌شاءا... سر سفره امیرالمؤمنین مهمان باشد.

او دوست داشت خدمت کند؛ چه در ایران، چه عراق و چه سوریه. اگر هزار تومان درآمد داشت، ۵۰۰ تومان آن را به مستمندان می‌داد. علی نصیری برادر شهید نصیری هم گفت: شهید نصیری مانند دیگر شهدا، ولایتمدار بود و خلوص‌نیت داشت.

ایشان از بنیانگذاران سپاه کرج بود و از ویژگی‌های بارزش این بود که کار‌های سخت را انتخاب می‌کرد، چون معتقد بود کاری که روی زمین مانده است را باید برداشت. هشت سال کامل در دفاع مقدس حضور داشت و پدر، خانواده ایشان را حمایت و سرپرستی می‌کردند.

وی ادامه داد: عناصر عراقی دلبسته به انقلاب را شناسایی و ساماندهی کردند و در لشکر بدر هدایت کرده شهید ابومهدی المهندس هم از دوستان نزدیک شهید نصیری بود.

منبع: روزنامه جام جم

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دفاع مقدس سردار سلیمانی مبارزه با داعش شیخ شهیدان شهید نصیری دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حجت الاسلام احمد لقمانپور اظهار داشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس همزمان با ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) در قم تشییع و در مسجد مقدس جمکران به خاک سپرده می‌شوند.

 وی افزود: مراسم تشییع این دو شهید والامقام، روز جمعه 14 اردیبهشت ساعت 16:30 دقیقه از میدان آل یاسین تا مسجد مقدس جمکران تشییع و در صحن اصلی این مکان مقدس به خاک سپرده می‌شوند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: این دو لاله گلگون کفن در عملیات‌های کربلای 5 و عاشورا به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیکر شهید جاویدالاثر ایلامی پس از ۴۱ سال شناسایی شد
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • ۲ شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • دو شهید گمنام در مسجد مقدس جمکران خاکسپاری می شوند
  • تشییع پیکر ۲ شهید گمنام در قم
  • خانواده شهید نسیم افغانی پس از سال‌ها شناسایی شدند