Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران دانشجویی (ایسکانیوز)-حامد صیفی؛ با اعلام فدراسیون وزنه‌برداری کشورمان و بعد از دریافت مجوز برگزاری اردوها،مسابقات و تمرینات مختلف،نخستین اقدام فدراسیون در ایام شیوع ویروس کرونا برگزاری لیگ برتر خواهد بود که دور رفت آن آذرماه استارت می‌خورد.


نکته‌ی مهم درخصوص برگزاری لیگ امسال، رقابت جوانان و بزرگسالان به‌صورت جداگانه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتفاقی که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا فدراسیون را وادار به آن کرده و مهمتر اینکه امسال تعداد مسابقات هم کمتر شده و لیگ در زمان بیشتری و به صورت متمرکز انجام می‌شود.
طبق اعلام مسئولان برگزاری مسابقات، امسال لیگ برتر بزرگسالان و جوانان در دو مرحله انجام خواهد شد. در مرحله اول مسابقات دور رفت آذرماه انجام و در مرحله دوم، رقابت‌های دور برگشت در بهمن ماه برگزار می‌شود.


از سوی دیگر با توجه به اینکه خیلی از استان‌ها در وضعیت قرمز ویروس کرونا قرار دارند، گویا هنوز میزبانی دور رفت و برگشت لیگ قطعی نشده، اما خوزستان نامزد اصلی میزبانی از دور رفت مسابقات در نظر گرفته شده که قطعی‌شدن آن، منوط به کسب مجوز از ستاد مقابله با کرونا خواهد بود.
در لیگ بزرگسالان امسال تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات، باشگاه ملی حفاری، مناطق ملی حفاری، نیروی زمینی، عقاب نیروی هوایی، رعد پدافند، فولاد خوزستان، مقاومت البرز، شهید فلاحت‌دوست تهران و هیئت وزنه‌برداری استان همدان حضور خواهند داشت.

هومن جعفری کد خبر: 1074623 برچسب‌ها لیگ برتر وزنه‌برداری کرونا ویروس وزنه برداری منهای فوتبال

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: کرونا کرونا کرونا دانشگاه آزاد اسلامی لیگ برتر وزنه برداری کرونا ویروس وزنه برداری منهای فوتبال وزنه برداری لیگ برتر دور رفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان

 معاون وزیر ارشاد ورئیس سازمان حج وزیارت کشور در کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان در سالن حماسه ۲۵ آبان، شعار امسال حج تمتع را حج، قرآن محوری همدلی اقتدار امت اسلامی ودفاع فلسطین بیان کرد و گفت: ۸۷ هزار و ۵۵۰ زائر از سراسر کشور در قالب ۶۲۲ کاروان  از ۲۱ ایستگاه پروازی راهی سرزمین وحی می‌شوند.


سید عباس حسینی افزود: میانگین سن زائران امسال ۵۷ سال است ومسن‌ترین زائر بانویی ۹۲ ساله وجوان‌ترین دختر ۱۱ ساله است.


حجت الاسلام اژدری مدیرکل حج وزیارت استان اصفهان هم با بیان اینکه زائران اصفهانی ۱۰ درصد زائران حج تمتمع کشور را تشکیل می‌دهند، گفت: از استان اصفهان امسال ۷۲۰۰ نفر در قالب ۵۳ کاروان به حج تمتع ۱۴۰۳ اعزام می‌شوند.


نخستین پرواز زائران اصفهانی بیت الله الحرام سوم خرداد همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • معرفی تیمهای برتر اولین استارت آپ دانش آموزی هنرستان های دخترانه گلستان
  • استاندار اردبیل: راه‌آهن اردبیل امسال به بهره‌ برداری می‌رسد
  • آخرین وضعیت مرکز نمایش‌های آئینی «صبا»/ بهره‌برداری مرکز تا پایان امسال
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • تاریخ شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال مشخص شد
  • امتحانات نهایی امسال چرا مهم‌تر است؟
  • لیفت وزنه 210 کیلویی توسط دختر 13 ساله
  • ببینید | خاطره بازی از دوران مدرسه با اسطوره‌های وزنه‌برداری؛ فرار از روی دیوار و انضباط ۱۳