Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حسین بابویی رییس فدراسیون دانش آموزی به همراه سعید خسروی رییس انجمن تیراندازی آموزش و پرورش با حضور در فدراسیون تیراندازی از امکانات، تجهیزات و میادین این فدراسیون بازدید و با علی دادگر در خصوص همکاری و توسعه این رشته ملی و مذهبی بحث و تبادل نظر کرد.

در این دیدار بابویی با اشاره به ظرفیت‌های فدراسیون تیراندازی در بحث آموزش گفت: این فدراسیون پتانسیل‌های خوبی برای همکاری با فدراسیون دانش‌آموزی و آموزش و پروش دارد و با استفاده از ظرفیت‌های موجود و تشکیل کانون‌های تیراندازی دانش‌آموزی می‌تواند قهرمانان بالقوه‌ای را پرورش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در ادامه افزود: توجه آموزش و پرورش به نیاز هنرستان‌های تربیت بدنی و امکانات رشته‌های ورزشی همچون تیراندازی می‌توان بسیار تاثیرگذار باشد.

علی دادگر در حمایت فدراسیون دانش‌آموزی و آموزش و پرورش ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: هدف فدراسیون تیراندازی این است که این رشته از جایگاه بهتری در فدراسیون‌ها برخوردار شود. توسعه همگانی و اهمیت به این رشته در هنرستان‌های تربیت بدنی و تامین نیروی انسانی ورزش در رشته تیراندازی باعث پیشرفت و توسعه خواهد شد و این همکاری‌ها در پرورش قهرمانان می‌تواند مثمر ثمر باشد.

منبع: فدراسیون تیراندازی برچسب‌ها حسین بابویی فدراسیون تیراندازی فدراسیون ورزش دانش آموزی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: حسین بابویی فدراسیون تیراندازی فدراسیون ورزش دانش آموزی حسین بابویی فدراسیون تیراندازی فدراسیون ورزش دانش آموزی اخبار کنکور فدراسیون تیراندازی دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران

نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق از فدراسیون تیراندازی ایران، سالن‌های تیراندازی و سایت اهداف پروازی بازدید کردند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، خضیه عباس و علی حسون، نمایندگان فدراسیون تیراندازی عراق صبح امروز (پنجشنبه 13 اردیبهشت) با حضور در فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن دیدار با مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون از زیر ساخت‌های تیراندازی ایران شامل سایت اهداف پروازی، سالن‌های 10 متر و 25 متر و فینال بازدید کردند.

خضیه عباس در این دیدار عنوان داشت: ایران و عراق دو کشور مسلمان هستند و ما  یک مذهب داریم. ایران در تیراندازی پیشرفت زیادی داشته و ما در فدراسیون تیراندازی عراق به کمک شما نیاز داریم. باعث افتخار است که در راه پیشرفت خود از شما کمک بخواهیم.

وی در ادامه افزود: در رشته تفنگ یک دختر تیرانداز عراقی به نام زینب با وایلد کارت فدراسیون جهانی جواز حضور در المپیک پاریس را به دست آورده است، اما او مربی حرفه‌ای ندارد. درخواست داریم در این مورد به ما کمک کنید.

مرتضی قربانی، رئیس فدراسیون تیراندازی کشورمان ضمن خوشامدگویی به نمایندگان فدراسیون عراق و تاکید بر ارتباط نزدیک دو کشور اظهار داشت: کاملا آماده هستیم که به تیراندازی عراق کمک کنیم و در خصوص مربی نیز حتما همکاری نزدیکی با شما خواهیم داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهارت‌آموزی در کنار تحصیل در مدارس ضروری است
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در سپیدان
  • مازندران رتبه های برتر المپیادهای دانش آموزی را دارد
  • باز شدن گره استخر دانش آموزی قوچان به دستان آب و فاضلاب
  • توسعه همگانی رشته‌های زیرمجموعه بدنسازی در اولویت قرارگیرد
  • درخواست فدراسیون تیراندازی عراق از ایران
  • تعیین تکلیف اردوگاه دانش‌آموزی شهید چمران پس از ۱۸ سال
  • نیمی از مدارس کشور مربی پرورشی ندارند/ افزایش اردوهای دانش آموزی
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • آشنایی هیاتی از وزارت خارجه با توانمندی صادراتی دانش بنیان‌ها