Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@14:38:21 GMT

بررسی ادعای سعادتمند درمورد توافق با الکس نوری

تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۴۷۹۳۷۹

بررسی ادعای سعادتمند درمورد توافق با الکس نوری

احمد سعادتمند برای خروج از فشار برکناری امروز خبر توافق با الکس نوری را اعلام کرد در حالی که طبق اخبار رسیده هیچ اتفاق جدیدی در روند مذاکرات رخ نداده است.

به گزارش مشرق، در شرایطی که همه در انتظار رسمی شدن خبر برکناری احمد سعادتمند هستند، ساعتی پیش مدیرعامل استقلال خبر از توافق با الکس نوری داد و در عین حال اعلام کرد اعضای هیات مدیره باید در این باره تصمیم بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

سعادتمند: با الکس نوری توافق کرده‌ایم

اما پیگیری ها نشان می دهد در روند مذاکرات با الکس نوری هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده و قبل از بازی با الشرطه عراق مذاکرات متوقف شده است. چند روز قبل از سفر استقلال به قطر برای لیگ قهرمانان آسیا الکس نوری بر سر تمام بندهای قرارداد با این باشگاه به توافق رسیده بود و مشکل بر سر دریافت دلاری یا ریالی دستمزدش بود که این موضوع مورد موافقت مرد ایرانی - آلمانی قرار نگرفته بود.

الکس نوری به هیچ عنوان حاضر نیست قرارداد خود را به صورت ریالی ببندد و این شرایط هیچ تغییری نکرده است. پس با توجه به شرایط کشور ایران امکان عقد قرارداد با الکس نوری وجود ندارد.

این که سعادتمند چطور در مورد توافق با الکس نوری صحبت کرده، موضوعی است که احتمالا فقط خودش می تواند در مورد آن توضیح بدهد.

منبع: طرفداری

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قرارداد ایران و چین احمد سعادتمند الکساندر نوری استقلال توافق با الکس نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، رئیس اداره سیاسی جنبش حماس در خارج گفت که اظهارات اخیر آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه امریکا درباره آتش‌بس تلاش برای فشار بر حماس و تبرئه رژیم اشغالگر از جنایت‌هایش است.

«سامی ابوزهری» در اظاهراتی که خبرگزاری رویترز آن را بازتاب داد، افزود که جنبش حماس همچنان در حال بررسی آخرین پیشنهاد ارائه شده درباره آتش‌بس است.

این مقام اردش حماس تأکید کرد که به اذعان هیئت مذاکره کننده اسرائیلی، نتانیاهو کسی است که مانع دستیابی به توافق می شود.

آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا روز گذشته در چارچوب سفر منطقه‌ای و با هدف ادعایی بررسی مذاکرات آتش بس در غزه، وارد اراضی اشغالی شد.

روزنامه صهیونیستی هاآرتص هم در یادداشتی بن گویر و اسموتریچ (وزیران امنیت داخلی و دارایی رژیم صهیونیستی) را به خاطر مخالفت با توافق مبادله اسرا و تهدید به خروج از دولت، به شدت مورد حمله و انتقاد قرار داد.

کد خبر 6094196

دیگر خبرها

  • ان‌بی‌سی: دولت آمریکا با آتش‌بس غزه در پی مهار اعتراض‌های دانشجویی است
  • واکنش تند حماس به ادعاهای جدید بلینکن درباره مذاکرات
  • حماس: در حال بررسی پیشنهاد آتش‌بس هستیم
  • نتانیاهو مانع دستیابی به توافق است/ تلاش آمریکا برای فشار بر حماس
  • از ادعای شکنجه تا پیام‌های لحظه آخری نیکا به مادرش
  • صفحه نخست روزنامه های عبری زبان/ صهیونیست‌ها در انتظار نتیجه مذاکرات
  • حماس: هر توافقی مشروط به موافقت اسرائیل با خواسته‌های ماست
  • جهاد اسلامی: پیشنهاد جدید صهیونیست‌ها منجر به توافق نمی‌شود
  • پشت‌ پرده مذاکرات مسکو و کی یف / توافق روسیه و اوکراین چطور از دست رفت؟
  •  سخنگوی حماس : تکذیب ادعای خروج برخی رهبران حماس از غزه در چارچوب توافق تبادل اسرا