Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، بعد از ظهر امروز مدیرکل پست مازندران با حضور در باجه مستقر در مرکز استان، ضمن رونمایی از اجرای طرح "هم‌بازی برای بچه‌های ایران، اسباب شادی رو بساز" اولین هدیه خود را همراه با مردم همیشه در صحنه استان اهدا کرد.

کرمی در ادامه در برنامه زنده تلویزیونی شبکه تبرستان از تمام مردم و همکاران مجموعه پست استان مازندران خواست در این طرح مشارکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است طرح "هم‌بازی برای بچه‌های ایران اسباب شادی رو بساز"  از نهم مهر آغاز و تا ۱۱ این ماه ادامه خواهد داشت، به‌این صورت که مردم هدیه خود را از طریق کامیون‌های مخصوص پست به کودکان نیازمند برسانند.

مدیرکل پست مازندران اعلام کرد: پویش ملی ایران همدل از سوی پست استان به‌منظور عمل به مسؤولیت اجتماعی در پیاده‌سازی طرح همبازی این پویش همکاری می‌کند.

این مسؤول افزود: در اجرای این طرح که به‌منظور جمع‌آوری کمک و هدایای تحصیلی مردم به دانش‌آموزان نیازمند اجرا شده، مسوولان قبول زحمت و جمع‌آوری این هدایا را بر عهده گرفتند.

کرمی با بیان اینکه در اجرای پویش ایران همدل این اداره کل خدمات خود را به صورت واحد‌های ثابت و سیار به نیکوکاران ارائه می‌کند، اظهار کرد: واحد‌های ثابت دفاتر پستی دولتی در سطح استان و واحد‌های سیار با استفاده از ناوگان خودرویی پست آماده ارائه خدمات به شهروندان هستند.

مدیرکل  پست مازندران تاکید کرد: نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در این طرح دارند می‌توانند هدایای شامل؛ اسباب بازی، عروسک، کتاب، نوشت‌افزار و موارد مشابه را از طریق اداره پست به دست دانش‌آموزان نیازمند برسانند.

انتهای پیام/۸۶۰۴۸/غ

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران ایران دانش آموزان مدیرکل پست مازندران همبازی برای بچه های ایران کرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم

یکی از خواست‌های مردم در چند وقت اخیر گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در کشور بود که با همکاری فراجا این روزها در حال برگزاری است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • چرا فنلاند شادترین کشور دنیاست؟
  • قدردانی مردم از اجرای طرح نور در کشور + فیلم
  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • علم‌الهدی: وقتی نیرو‌های نخبه نظام به دنبال اجرای شرع و قانون بیفتند، باید حمایت مردم نیز پشتیبان آنها باشد/ حجاب متعلق به فرهنگ ایران است؛ در شاهنامه، فردوسی از قول منیژه نقل می‌کند «منیژه منم، دخت افراسیاب، برهنه ندیده تنم آفتاب»
  • نمایشگاه کتاب کارناوال شادی است
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد