Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، گفت: همزمان با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع به منظور بهینه سازی مصرف سوخت، بیش از 1198 تن گاز مایع در شهریور ماه سال جاری در استان ایلام، توزیع شد.

به گزارش خبرگزاری آریا از ایلام ،علی‌اصغر چاغروندی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام گفت: همزمان با اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در کشور بیش از 1198 تن گاز مایع در شهریور ماه سال جاری در استان توزیع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هدف از اجرای این طرح تحقق اهداف دولت الکترونیک، ارائه خدمات مطلوب با اقشار آسیب پذیر و بی‌بهره از نعمت گاز طبیعی، بهینه سازی مصرف سوخت و ساماندهی چرخه توزیع فرآورده‌های نفتی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، اظهار کرد: رسالت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در اجرای این طرح راستی آزمایی و شناسایی مصرف کنندگان واقعی سوخت گاز مایع است.

مصرف بیش از 140 تن گاز مایع در بخش خانوار

چاغروندی ادامه داد: بیش از 140 تن گاز مایع در استان با استفاده از زیر ساخت بانکی در بخش خانوار و 42 تن در بخش غیر خانوار شامل اصناف، صنایع، آشپزخانه‌های متمرکز و... مصرف شده که با مقایسه اعداد فوق اجرای این طرح بیش از پیش ضروری به نظر می‌رسد.

وی ضمن تاکید بر ناایمن و غیر استاندارد بودن استفاده از کپسول‌های گاز مایع LPG به عنوان سوخت خودرو، اضافه کرد: میزان گاز مایع جذب شده در استان برای مصارف خانگی و اصناف با تایید سازمان متولی است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ایلام، تصریح کرد: خانوارهایی که قبلا جهت دریافت نفت سفید در سامانه سدف ثبت نام کرده‌اند می‌توانند با مراجعه به عاملین توزیع از طریق کارت بانکی ثبت شده سرپرست خانوار اقدام به دریافت گاز مایع، خود کنند.

چاغروندی ادامه داد: در بخش غیر خانوار اصناف و صنایع دارای شناسه صنفی با ثبت در خواست در سامانه سدف به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir می‌توانند سهمیه خود را بدون محدودیت دریافت کنند؛ همچنین برای مصرف کنندگان فاقد شناسه صنفی تا طی مراحل ثبت نام و صدور شناسه صنفی صرفا تحویل یک مرحله گاز مایع امکان پذیر است.

لازم به ذکر است، بیش از 18000 خانوار در استان مصرف کننده گاز مایع هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ایلام تن گاز مایع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان

مدیر شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان از مصرف ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید طی سال گذشته در این استان خبر داد و گفت: این میزان مصرف نسبت به سال گذشته با کاهش ۲۹ درصدی همراه بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی منطقه کردستان، جهانبخش نوکانی اظهار کرد: سال گذشته ۲۲ میلیون و ۸۰۰ هزار لیتر نفت سفید در استان مصرف شده که از این میزان ۲۰ میلیون لیتر آن در روستاهای استان توزیع و مصرف شده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش رانندگان ناوگان حمل‌ونقل فراورده‌های نفتی منطقه که با توجه به شرایط کوهستانی و صعب‌العبور بودن راه‌های روستایی استان نسبت به تأمین سوخت مورد نیاز روستاییان اقدام می‌کنند، افزود: راستی‌آزمایی خانوارهای نفت سفیدسوز توسط همکاران این شرکت، توزیع الکترونیک نفت سفید و توسعه شبکه گازرسانی از دلایل کاهش نفت سفید در استان کردستان است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان با اشاره به توزیع الکترونیکی نفت سفید در سطح روستاهای استان و شارژ سهمیه سالیانه شش هزار خانوار نفت سفیدسوز در کارت بانکی آن‌ها، خاطرنشان کرد: ۲۷۹ باب فروشندگی نفت سفید روستایی در سطح استان فعالیت می‌کند.

کد خبر 748654

دیگر خبرها

  • فروش بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان فرآورده‌های نفتی
  • کاهش ۲۹ درصدی مصرف نفت سفید در کردستان
  • انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله
  • ارسال بیش از ۳۰ میلیون لیتر سوخت مایع به نیروگاه سبلان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • قدردانی استاندار و مدیرکل میراث فرهنگی کردستان از سوخت‌رسانی نوروزی
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان