Web Analytics Made Easy - Statcounter

طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران در روزهای پایانی شورعاطفه‌ها برای اهدای اسباب‌بازی و کتاب به کودکان نیازمند خوزستانی با همکاری کمیته امداد و اداره‌کل پست استان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «مرتضی موصلی» امروز (چهارشنبه 9 مهر) در افتتاح طرح «همبازی» که در پست مرکزی اهواز با همکاری اداره کل پست خوزستان در جهت مشارکت حداکثری مردم برگزار شد اظهار کرد: علاوه بر ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری، ادارات پست نیز در این کار معنوی کمیته امداد را همراهی و همیاری می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان با بیان اینکه این طرح با همکاری کمیته امداد، شرکت پست و پایگاه اطلاع‌رسانی مقام معظم رهبری Khamenei.ir انجام می‌شود افزود: مردم نوع‌دوست خوزستانی و تولیدکنندگان اسباب‌بازی می‌توانند با خرید یا ساخت عروسک و اسباب‌بازی، به یاری فرزندان محروم بشتابند.

 

وی با اشاره به اینکه زمان اجرای طرح همبازی هدیه‌ای برای بچه‌های ایران درروزهای پایانی شور عاطفه‌ها از تاریخ ۹ لغایت ۱۱ مهر است اضافه کرد: شهروندان می‌توانند هدایای خود را به کامیون‌های ویژه‌ پست در سطح شهرها که مخصوص این طرح پیش‌بینی شده‌، تحویل دهند تا به دست کودکان نیازمند برسد.

 

موصلی تصریح کرد: باجه‌های ادارات پست در سراسر استان از امروز تا پایان هفته آماده دریافت اقلام اهدایی شهروندان و ارسال آن برای کودکان نیازمند هستند عنوان کرد: علاوه بر پایگاه پست، تمامی ادارات کمیته امداد در استان‌ها نیز در این طرح مشارکت دارند و جمع‌آوری اقلام اهدایی کمک‌های غیرنقدی به دانش‌آموزان تا یک هفته ادامه خواهد داشت.

 

وی عنوان کرد: طرح «همبازی» در قالب مرحله دوم پویش ایران همدل شکل گرفته تا موجبات شادی دل‌های کوچک کودکان محروم کشور فراهم شود تا گامی برای رفع نیازهای دانش‌آموزان تحت حمایت کمیته امداد برداشته شود.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان ادامه داد: در طرح همبازی از خانواده‌ها و خیرین خوزستانی، سازندگان و فروشندگان اسباب‌بازی و ناشران کتاب کودک و نوجوان دعوت می‌کنیم تا هدیه‌ای برای فرزندان نیازمند استان تدارک ببینند.

 

وی با اشاره به شرایط خاص کشور خاطر نشان کرد: کمک‌های اهدایی ضدعفونی و پس از بسته‌بندی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان در اختیار دانش‌آموزان نیازمند قرار داده می‌شود.

 

موصلی در پایان یاد آور شد» مردم استان می‌توانند به صورت غیرحضوری کمک‌های خود را با شماره‌گیری #061*۱*۸۸۷۷* و #۱۴* از طریق تلفن همراه به دریافت کمک‌های مردمی اختصاص یافته به نیازمندان اهدا کنند.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح همبازی اداره پست کمیته امداد کودکان نیازمند کمیته امداد اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد افزود: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد با سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

مدیرکل پزشکی قانونی مازندران تصریح کرد: خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانی و وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشوهای پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمدها کاهش یابد.

کد خبر 6095143

دیگر خبرها

  • یادآوری خاطرات با نسخه بدنساز داستان اسباب بازی ها(عکس)
  • کوتاهی سازمان لیگ در اجرای آیین‌نامه در جریان دیدار جنجالی
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد سبب مرگ کودک ۷ ساله در قائمشهر شد
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • خوزستان نیازمند بیمارستان تخصصی چشم و قلب