Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران دانشجویی(ایسکانیوز)، «یوسف الحساینه» عضو دفتر سیاسی جنبش جهاد اسلامی در سخنانی به مناسبت بیستمین سالروز شهادت «محمد الدره» در آغاز انتفاضه الاقصی در سال ۲۰۰۰ اعلام کرد، صحنه شهادت این کودک فلسطینی هنوز در ذهن‌ها زنده است؛ صحنه‌ای که دل تمام آزادگان جهان را جریحه‌دار کرد.

الدره کودک ۱۳ ساله فلسطینی است که در جریان انتفاضه الاقصی در حالی که پشت پدرش پنهان شده بود، هدف گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و به شهادت رسید

بر اساس گزارش «فلسطین الیوم»، الحساینه ادامه داد، امروز انسانیت در برابر تعرضات به ملت فلسطین بویژه زنان، کودکان و سالمندان حیران ایستاده است؛ رژیم اسرائیل با ادامه حمایت نظامی و مادی آمریکا در حال ادامه این وحشی‌گریهاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به روند عادی‌سازی روابط برخی کشورهای عربی با رژیم صهیونیستی پرداخت و گفت: طولی نمی‌کشد که این کشورها درمی‌یابند اشتباه کرده‌اند زیرا اسرائیل نوک پیکان پروژه استعماری علیه امت ماست و می‌خواهد منطقه و امکانات آن را تحت تسلط خود درآورد.

الحساینه تأکید کرد، رژیم اسرائیل دنبال خلق یک واقعیت ژئوسیاسی جدید است تا ادغام آن را در منطقه به حساب حقوق ملت‌ها، حاکمیت و استقلال آن بپذیرد.

وی افزود، علیرغم تمام ظلم‌های کنونی در منطقه، ملت فلسطین همچنان بر مقاومت و ملت‌های عربی و اسلامی و آزادگان جهان حساب باز کرده و منطقه شاهد تحولات ریشه‌ای خواهد بود که نتیجه حتمی سقوط کشورهای شکست‌خورده و تحت اراده رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

الحساینه در پایان به ملت بحرین، کویت و امارات به خاطر رد عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی تبریک گفت و افزود، این تحرکات مردمی مرحله جدیدی از بیداری و همبستگی با مسأله فلسطین را رقم می‌زند.

منبع:فارس
انتهای پیام

کد خبر: 1074633 برچسب‌ها رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی ژیو سیاسی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی جهاد اسلامی رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی

منابع خبری از شهادت ۲ شهروند لبنانی و ‌مجروح شدن ۳ نفر دیگر در حملات رژیم صهیونیستی خبر دادند.

به گزارش مشرق، سازمان دفاع شهری لبنان اعلام کرد که در نتیجه بمباران امروز منطقه میس الجبل در جنوب لبنان ۲ غیرنظامی شهید و سه نفر دیگر مجروح شدند.

رژیم صهیونیستی طی چند ماه گذشته همواره مناطق مختلف جنوب لبنان را بمباران و شهروندان غیرنظامی را به شهادت رسانده است.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش رژیم اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • شهادت ۲ لبنانی در حملات رژیم صهیونیستی
  • ایده «دو دولتی»؛ نسخه‌ای که به‌جای شفا، کور می‌کند
  • دهمین تلاش برای صلح در غزه/ آتش بس در غزه باید ضمانت اجرایی داشته باشد
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف نسل ‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ در غزه جدی‌تر شده است
  • استفاده از واژه «اسرائیل» در رسانه‌ها ممنوع
  • ‏تلاش‌های منطقه‌ای برای توقف جنگ و نسل‌کشی در غزه جدی‌تر شده است
  • آمریکا قربانی اسرائیل می‌شود؟ 
  • شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ نفر افزایش یافت