Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در مراسمی که با هدف قدردانی و تجلیل از خدمات و ایثارگری جان باختگان راه خدمت و با حضور خانواده های کارکنان درگذشته در اثر ابتلا به ویروس کرونا در تهران و استان ها برگزار شد، با اهدای نشان زرین افتخار از سوی مدیرعامل، یاد این عزیزان گرامی داشته شد.
دکتر محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت در این مراسم که به صورت همزمان در تهران و ۶ استان کشور با ارتباط ویدیویی برخط برپا شد، درگذشت جانسوز و تاسف بار کارکنان خوب، زحمتکش وپرتلاش بانک  را در اثر ابتلا به کرونا آن هم در راه خدمت به بندگان خدا، به خانواده های این عزیزان و به خانواده بزرگ بانک ملت تسلیت گفت و برای درگذشتگان راه خدمت از خداوند متعال رحمت و مغفرت و برای خانواده های آنان صبر و سلامتی آرزو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره دلاورمردی ها و فداکاری های ایثارگران عرصه جهاد و شهادت را در هشت سال دفاع مقدس گرامی داشت و افزود: این عزیزان در سال های جنگ در برابر دشمن تا دندان مسلح تا پای جان مردانه ایستادند و با نثار خون پاک خود، امنیت، افتخار و اقتدار را به ملت بزرگ ایران هدیه کردند.
مدیرعامل بانک ملت با گرامیداشت یاد امام راحل (ره) که با مدیریت بهینه خویش، جنگ را به نفع ایران به پایان رساندند، اظهار داشت: متاسفانه ویروس کرونا، باعث ایجاد دغدغه ها و نگرانی هایی در بین مردم شده ولی در عین حال انسجام و همدلی را در جامعه تقویت کرده است.
وی هدف از برپایی این جلسه را پاسداشت ایثار، گذشت و خدمات ارزشمند کارکنان بانک ملت و سربازان نظام اقتصادی کشور خواند که جان خود را در راه خدمت از دست دادند ولی تا آخرین لحظه از خدمتگزاری به مردم دست نکشیدند.
دکتر بیگدلی، نظام بانکی را از بزرگ ترین شبکه های خدمات محور و از اصلی ترین ارکان اقتصادی کشور خواند و افزود: در شرایط شیوع ویروس کرونا هم کارکنان بانک ها در خط مقدم قرار داشتند و با وجود شرایط سخت فعالیت، در ارائه خدمات به مردم هیچ گونه کوتاهی نکردند و اجازه ندادند تا چرخ اقتصاد کشور از حرکت بایستد.
به گفته وی، بانک ها علاوه بر این که در پیشانی خط مقدم مقابله با تحریم ها قرار دارند در شرایط سخت کرونا هم با تمام قدرت و با ایثار و فداکاری و از خودگذشتگی کارکنان سختکوش خود نسبت به ارائه خدمات و کمک به حفظ اشتغال و توسعه اقتصادی کشور از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.
مدیرعامل بانک ملت ادامه داد: ما در این راه ۱۰ نفر از بهترین همکاران خود را از دست دادیم که ضایعه دردناک و بزرگی برای بانک ملت محسوب می شود ضایعه ای که علاوه بر خانواده های این عزیزان، کل خانواده بزرگ بانک ملت را داغدار کرد.
وی خطاب به خانواده های کارکنان درگذشته در اثر ابتلا به کرونا گفت: آگاه باشید که  فداکاری ها، از خودگذشتگی ها و ایثارگری های این عزیزان از سوی ملت ایران و مدیران و کارکنان بانک ملت هیچ گاه فراموش نخواهد شد.
دکتر بیگدلی اضافه کرد: من به نوبه خودم و به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ بانک ملت، اعلام می کنم که بانک ملت خود را در غم شما شریک می داند و همیشه در کنار شما خواهد بود زیرا شما نیز بخشی از این خانواده بزرگ محسوب می شوید.
وی در عین حال از مدیران مناطق خواست تا مشکلات خانواده های درگذشتگان راه خدمت در کوتاه ترین زمان ممکن حل و فصل شود.
امیررضا شیخ مدیر امور حراست و دبیر کمیته پدافند غیرعامل نیز در ابتدای این جلسه، با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درگذشتگان راه خدمت، جزو افتخارآفرینان بانک ملت و سربازان نظام اقتصادی کشور بودند که در جبهه اقتصادی کشور حتی یک دقیقه نیز خدمتگزاری خود را متوقف نکردند.
وی با تشریح اقدامات کمیته پدافند غیرعامل بانک ملت در راستای مقابله با شیوع ویروس کرونا، اعلام کرد که تاکنون بیش از دو هزار نفر از کارکنان بانک ملت به این بیماری مبتلا شده اند که ۱۸۰۰ نفر بهبود یافته اند، تعدادی در حال درمان هستند و متاسفانه ۱۰ نفر از عزیزان نیز جان خود را از دست داده اند.
شیخ افزود: ما قدردان تلاش این عزیزان هستیم و همیشه در کنار خانواده های آنان خواهیم بود.
علی اکبر صابریان، مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت نیز درگذشتگان راه خدمت را عزیزترین و شریف ترین کارکنان بانک ملت خواند و ادامه داد: این عزیزان تا پای جان در راه خدمت رسانی بی وقفه به مردم ایستادند و نام خود را جاودانه ساختند.
وی افزود: برای اولین بار در بانک ملت، نشان زرین افتخار خدمت و ارادت به ساحت ملت شریف ایران به خانواده های معزز این عزیزان از دست رفته تقدیم می شود.
در این مراسم، علاوه بر مدیرعامل، محمدتقی صمدی رییس هیات مدیره، مرتضی نجف عضو هیات مدیره، محمود اخلاقی، محسن خوارزمی و مجید ابراهیمی معاونان مدیرعامل، زهره محمدی، امیررضا شیخ و علی اکبر صابریان مدیران امور و عباس نگیمی رییس اداره کل مدیریت عملیات حضور داشتند.
مدیرعامل بانک ملت در پایان این مراسم در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان از مردم شریف ایران درخواست کرد برای حفظ سلامتی خود، خانواده هایشان و کارکنان شبکه بانکی کشور تا حد امکان از خدمات غیرحضوری استفاده کنند.
 

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک ملت دفاع مقدس خانواده مدیرعامل بانک ملت کارکنان بانک ملت خانواده بزرگ اقتصادی کشور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند

امتداد - همزمان با برگزاری یازدهمین جشن گلریزان آزادی زندانیان در بانک مسکن استان هرمزگان، هفت نفر از زندانیان جرائم غیر عمد به همت مشتریان عزیز و همکاران خیر بانک مسکن استان آزاد شدند و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ،  موسی رحیمی مدیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان با بیان این مطلب گفت: در این جشن با کمک مشتریان و همکاران خیر و مشارکت ستاد دیه  توانستیم  پنج میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی جمع آوری کنیم و هفت زندانی را در روزهای نخستین سال جاری  به آغوش گرم خانواده باز گردانیم.

وی در ادامه با اشاره به این مطلب که  جشن گلریزان هرساله در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی بانک مسکن و حمایت از  ستاد دیه  در مدیریت شعب استان هرمزگان برگزار می شود؛ گفت : بانک مسکن افتخار دارد به عنوان حامی ستاد دیه و با همت و همدلی مشتریان و کارکنان خیر در برگزاری این سنت حسنه مشارکت کند به طوری که ماحصل این مشارکت طی برگزاری ۱۰ دوره  گذشته جشن گلریزان در بانک مسکن هرمزگان آزادی ۲۷ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد  بوده است

دیر شعب بانک مسکن استان هرمزگان همچنین از ستاد مردمی دیه استان و مشتریان و کارکنان خیر بانک که در این امر خیر مشارکت کرده اند؛ قدردانی کرد.

عبدالمجید مرادی نسب مدیر ستاد دیه استان هرمزگان نیز طی سخنانی با قدردانی از اقدامات خداپسندانه بانک مسکن در راستای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد گفت: تا کنون کمک های بسیار خوبی از سوی مشتریان و کارکنان بانک مسکن در این خصوص صورت گرفته است که ارزشمند بوده و قابل تقدیر است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • عابدینی: برند معنوی باشگاه پرسپولیس را فروختند/ با اهدای ۵ درصد سهام به پیشکسوتان شق‌القمر می‌کنند
  • انجام ۱۰ عمل اهدای عضو در خوزستان در ۵ روز
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • آخرین مهلت ارسال اثر به دومین رویداد «اهدای جایزه جوانی جمعیت» در همدان 
  • تجدید میثاق مدیرعامل و کارکنان بانک توسعه تعاون با آرمان‌های امام راحل
  • هفت زندانی جرائم غیرعمد استان هرمزگان با مشارکت کارکنان و مشتریان خیر بانک مسکن آزاد شدند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • شهدا مایه افتخار سیستان و بلوچستان هستند
  • اهدای ۴۷۲۷ قلم لوازم ضروری زندگی به نیازمندان خراسان‌ جنوبی