Web Analytics Made Easy - Statcounter

بشار رسن هافبک عراقی پرسپولیس گفت: در تیم پرسپولیس تفکر برنده شدن وجود دارد و همه اعضای پرسپولیس در هر بازی به بردن فکر می‌کنند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بدون شک بشار رسن یکی از مؤثرترین بازیکنان پرسپولیس طی چند فصل اخیر بوده است. هافبک تکنیکی عراقی که با تمدید قراردادش خیال پرسپولیسی‌ها را راحت کرد، در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی‌های درخشانی از خود به نمایش گذاشت و کادر فنی سرخپوشان هم برای بازی امشب مقابل پاختاکور حساب ویژه‌ای روی بشار رسن باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با بشار رسن در خصوص پیروزی بزرگ مقابل السد و همچنین بازی حساس امشب مقابل نماینده ازبکستان گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

ابتدا در خصوص برد با ارزش مقابل السد صحبت کن.

در ابتدا خدا را شکر می‌کنیم که در این بازی سخت به پیروزی رسیدیم. تیم السد یکی از تیم‌های قدرتمند لیگ قهرمانان آسیاست. این تیم سابقه قهرمانی در آسیا را دارد و به نظرم در ۳ فصل گذشته کاندیدای قهرمانی در آسیا بوده است. ما در این بازی با تمام قوا بازی کردیم و در نهایت به پیروزی رسیدیم و به مرحله یک‌چهارم نهایی راه پیدا کردیم. ما مقابل السد کاملاً برتر بودیم و با شایستگی به مرحله بعد رسیدیم.

شاید خیلی‌ها فکرش را نمی‌کردند السد را با این همه ستاره شکست دهید!

پرسپولیس یکی از بزرگترین تیم‌های آسیاست و ما از حمایت چند میلیون هوادار برخورداریم. باید بگویم در تیم ما تفکر برنده شدن وجود دارد و همه اعضای پرسپولیس در هر بازی به بردن فکر می‌کنند. ما مقابل هر تیمی برای برد به زمین می‌رویم و کاملاً به تیم خودمان ایمان داریم. در اینکه السد تیم قدرتمندی بود شکی نیست ولی نشان دادیم حضورمان در این مرحله اتفاقی نیست و لیاقت رفتن به مرحل بعدی حتی فینال را داریم.

ولی رسیدن به فینال کار بسیار سختی است.

بله کاملاً درست است رقابت در این سطح دشوار است به خصوص اینکه فاصله بازی‌ها کم است و ما باید هر سه روز به میدان برویم ولی در تیم ما آنقدر انگیزه و اتحاد داریم که بتوانیم از پس هر حریفی بربیاییم و آن را شکست دهیم.

در بازی قبل وقتی تعویض شدی در لحظات پایانی دوربین تو را نشان داد و معلوم بود استرس زیادی داری.

خب هیجان بازی بالا بود و ما گل برتری را زده و منتظر بودیم هر چه زودتر داور سوت پایان بازی را بزند. واقعاً از بیرون بازی را دیدن استرس زیادی دارد و من هم دچار همین استرس شده بودم و می‌خواستم زودتر بازی تمام شود تا بتوانیم جشن صعود بگیریم.

بازی با پاختاکور را چطور می‌بینی؟

پاختاکور تیمی قدرتمند و سرسخت است و ما می‌دانیم اصلاً کار راحتی مقابل این تیم نداریم و باید خیلی هوشمندانه بازی کنیم. تنها چیزی که می‌دانم این است که تیم ما انگیزه‌های زیادی برای برد دارد و نمی‌خواهیم امشب بازنده باشیم. به قطر آمدیم تا به فینال برسیم و هواداران‌مان را شاد کنیم پس مطمئن باشید تا آخرین لحظه برای رسیدن به هدفمان می‌جنگیم. امیدوارم در پایان بازی تیم خوشحال ما باشیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بشار رسن پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا بشار رسن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، روز دیدار با ذوب آهن بود که نام رضا اسدی در فهرست این تیم قرار نگرفت تا ستاره سپاهانی ها دربی اصفهان را از دست بدهد و سپس مشخص شد که این بازیکن دچار مصدومیت شده و نتوانست تیمش را همراهی کند.

البته مصدومیت اسدی به طول انجامید چرا که او دیدار برابر ملوان و جدال روز گذشته مقابل استقلال ملاثانی را نیز از دست داد تا مشخص شود آسیب دیدگی این بازیکن طولانی تر از چیزی است که تصور می شد.

حالا نیز تسنیم نوشته است که رضا اسدی بازی با پرسپولیس را هم از دست خواهد داد. این بازیکن به دلیل مصدومیت، در چند بازی اخیر تیمش به میدان نرفته است و مراحل درمانی را پشت سر می‌گذارد.

روند بهبود آسیب‌دیدگی رضا اسدی مثبت است، ولی او نمی‌تواند در بازی مقابل تیم سابقش نیز به میدان برود.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • پایان لیگ ستارگان قطر با قهرمانی السد
  • مصدومیت نگران کننده ستاره سیتی مقابل فارست
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • رئیس باید همین امشب از توخل عذرخواهی کند!
  • مصدومیت ستاره دورتموند در آستانه دیدار با پی‌اس‌جی
  • رسمی: تمدید قرارداد ستاره پی‌اس‌جی تا 2029
  • روز انتقام‌ برای ستاره دورتموند: صداتون نمی‌آد! (عکس)‏
  • غیبت دومین ستاره سپاهان مقابل پرسپولیس!
  • علت اصلی تعویض اورونوف مقابل آلومینیوم مشخص شد | تصویر دردناک منتشر شد