Web Analytics Made Easy - Statcounter

وکیل خانواده مرادی در گفت و گویی از روند خوب پرونده امیرحسین مرادی در قوه قضاییه خبر داد.

به گزارش سرویس چندرسانه ای شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وکیل خانواده مرادی در گفت و گویی از روند خوب پرونده امیرحسین مرادی در قوه قضاییه خبر داد.
 

پاک نیا اعلام کرد رسانه های خارج از کشور و داعیه داران حقوق بشر غربی ضمن تماس با خانواده مرادی ارامش انها را با اعلام خبر دروغ بر هم زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۳۹۹ چهارشنبه ۹ مهر | ساعت:15:54 دانلودDownload کلیدواژه: دانا فیلم خودکشی امیرحسین مرادی اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/ ماموریت حاج قاسم پس از پذیرش قطعنامه چه بود؟ فیلم/ عجیب‌ترین مناظره تاریخ انتخابات آمریکا فیلم/ تماس مشکوک از خارج کشور؛ دلیل خودکشی پدر امیر حسین مرادی فیلم/ دلتنگی پیرزن عراقی برای حاج قاسم موشن گراف/همه بودند، همه هستیم فیلم/طرح دستگیری اراذل و اوباش توسط پلیس تهران فیلم/ دل‌تنگی مردم عراق برای ایرانیان جامانده از اربعین فیلم/ آیا جناح دولتمردان در عملکرد سپاه تاثیر دارد؟ موشن گراف/همه بودند، همه هستیم فیلم/ ماموریت وسط مصاحبه! فیلم/نخستین تصویر از موشک ذوالفقار بصیر فیلم/ آیا زدن واکسن آنفلوانزا برای همه لازم است؟ صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.
استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۷۹۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود

به گزارش گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، قسمت دوم از فصل دوم مجموعه مستند «پا به ماه» با عنوان «کُر کوهستان» به کارگردانی امیرحسین اسیوند امشب چهارشنبه ۵ اردیبهشت ماه ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«کُر کوهستان» به تهیه کنندگی مهدیه سادات محور روایتی از خانمی باردار عشایر نشین است که در روستایی صعب العبور در استان چهارمحال و بختیاری زندگی می‌کند و برای تولد نوزاد با چالش‌های رو به رو می‌شود.

فصل اول این مجموعه مستند از شبکه سه سیما و افق پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

فصل دوم «پا به ماه» چهارشنبه هر هفته ساعت ۱۸:۳۰ از شبکه دو سیما پخش می‌شود و همچنین تکرار آن پنجشنبه‌ها از شبکه مستند ساعت ۱۸ و جمعه‌ها ساعت ۹ از شبکه دو پخش خواهد شد.

«پا به ماه» محصول سازمان هنری رسانه‌ای اوج است که در خانه «هنری رسانه‌ای دیما» تولید شده است.

عوامل این مستند عبارتند از: تهیه کننده: مهدیه سادات محور، کارگردان و مجری طرح: امیرحسین اسیوند، صدابردار و صداگذار: محمدرضا امین آبادی، تصویربرداری و تدوین: امیرحسین اسیوند، مدیر تولید: مهدی امینی، تحقیق و پژوهش: سمانه امینی، عکاس: مهدی طاهری

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228354 برچسب‌ها اخبار سینما سازمان اوج

دیگر خبرها

  • حج آغاز راهی طولانی برای گسترش معنویت در جامعه است
  • به مایلی‌کهن زنگ زدم و گفتم بیا با هم فالوده بخوریم ! | میانجیگری میان محمد مایلی کهن و امیر قلعه نویی فایده دارد؟
  • دیدار مسئولان خوروبیابانک با خانواده شهید حسین ایرانی
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • پائز: المپیک ۲۰۲۴ واقعیت است نه رؤیا / مرادی: هدف مشترک داریم
  • طی مدتی که معاون اول قوه قضاییه بودم، ارتباطات خوبی را با مجلس و دولت برقرار کردیم
  • «کُر کوهستان » روی آنتن شبکه دو می‌رود
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • وحید مرادی سرپرست تیم ملی والیبال شد
  • راه‌حل رفع خطاهای کارشناسی در سند تحول و تعالی قوه قضاییه