Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس انجمن دوومیدانی جانبازان و معلولین درباره مرحله نخست رکوردگیری این رشته توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی درباره رکوردگیری امروز الظهار داشت: خوشبختانه مطابق با برنامه ریزی های صورت گرفته، توانستیم مرحله نخست مسابقات رکوردگیری را امروز با هماهنگی مسئولین کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون، در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب با حضور ۴۲ ورزشکار برگزار کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با وجود اینکه شیوع بیماری کرونا شرایط را برای تمرین سخت کرده است اما عملکرد ورزشکاران به خصوص در ماده های پرتاب امیدوار کننده بود. به طور حتم در مرحله دوم شاهد رشد و پیشرفت بیشتری در ورزشکاران خواهیم بود.

رضایی افزود: در تلاش هستیم مرحله دوم این رکوردگیری را با حضور نماینده IPC  در اسفند ماه سال جاری برگزار کنیم. در این مرحله، ورزشکارانی که عملکردشان در آینده پیشرفت کند و توانایی کسب سهمیه را داشته باشند و نیز پارادوومیدانی کارانی که امروز رکوردشان نزدیک به رکوردهای مدنظر ما بود می توانند حضور داشته باشند.

وی عنوان کرد: اگر رقابت های کسب سهمیه در آینده آغاز شود، رکوردگیری امروز می تواند کمکی برای ما باشد تا از وضعیت ورزشکاران مطلع باشیم و بهترین ها را مشخص نماییم و با نفراتی در این تورنمنت ها حاضر شویم که می توانند سهمیه های تیم ملی را افزایش دهند.

رئیس انجمن در پایان گفت: از اسبقیان رئیس و دیگر مسئولین فدراسیون که امروز با حضورشان مشوقی برای ما و وررزشکاران بودند و در این مدت از انجمن حمایت کردند تشکر و قدردانی می کنم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۴۸۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد

توماس باخ با اعلام اینکه ورزشکاران فلسطینی در المپیک حاضر خواهند شد اعلام کرد حتی اگر ورزشکاری از فلسطین سهمیه نگیرد هم کمیته بین المللی المپیک به ورزشکاران این کشور مجوز حضور خواهد داد.

به گزارش ایسنا، توماس باخ و کمیته بین‌المللی المپیک به ورزشکاران فلسطینی اجازه شرکت در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس را خواهند داد. علاوه بر این، ورزشکاران فلسطینی حتی اگر سهمیه هم کسب نکنند، به المپیک خواهند رفت و دعوتنامه های فردی به آنها داده می شود.

توماس باخ درباره این موضوع گفت: ما کاملا تعهد داده‌ایم که حتی اگر هیچ ورزشکار فلسطینی نتواند سهمیه کسب کند، کمیته ملی المپیک فلسطین از دعوت‌نامه‌های ما برای حضور در المپیک بهره خواهد برد. شش تا هشت ورزشکار بر این اساس از فلسطین می‌توانند در المپیک حاضر باشند.

به گزارش ایسنا،  ورزشکاران روسیه و بلاروس در وضعیت بی طرف در بازیهای المپیک شرکت خواهند کرد و فقط می‌توانند در مسابقات انفرادی بدون پرچم و نشان کشورشان حضور داشته باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • کارخانجات تمام بدهی چایکاران را پرداخت کنند
  • درخشش گلر استقلالی مقابل ملی‌پوشان سپاهان
  • ورزشکاران زن ایرانی افتخار آفریدند
  • IOC به ورزشکاران فلسطینی سهمیه المپیک داد
  • نمایشگاه صنایع‌دستی، مشاغل خانگی و صنعت‌کاران سنندج برپا شد
  • 8 تیم برتر جام حذفی و جای خالی سرخابی‌ها
  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • معیار انتخاب و اعزام ورزشکاران برای مسابقات کشوری پرس‌سینه
  • محسن رضایی:باید از ظرفیت فرماندهان ارشد جنگ برای تربیت راویان جوان بهره برد